آیا به نظر شما هر کمپانی ای حق دارد با طراحی یک لوگوی رنگین‌کمانی و یک شعار جذاب به جمع اسپانسرهای رویدادهای اقلیت‌های جنسی وارد شود؟

رژه افتخار برایتون، بزرگ‌ترین رژه افتخار در انگلستان تا دو ساعت دیگر آغاز می‌شود. نام هواپیمایی بریتیش ایرویز در میان اسپانسرها باعث اعتراض فعالان شده. شرکت فعالان می‌گویند هواپیمایی‌ای که با عقد قرارداد با اداره مهاجرت انگستان پناهندگان ال‌جی‌بی‌تی را به کشورهایی که از آنجا گریخته اند دیپورت می‌کند نباید اسپانسر جشن پراید باشد.

پیشتر در ماه جولای هواپیمایی ویرجین آتلانتیک که از اسپانسرهای پراید لندن بود تحت فشار فعالان ال‌جی‌بی‌تی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد دیگر حاضر به پذیرش پروازهای اخراج پناهندگان از انگلستان نیست.

همزمان با برگزاری پراید لندن و اعتراض‌ها به تجاری شدن بیش از حد پراید، یکی از کاربران در توییتر انگلیسی نوشته بود:

«شرکت‌های تجاری باید اعلام کنند که چقدر صرف تبلیغات و بازاریابی رنگین‌کمانی می کنند و در مقابل چه میزان از عواید خود را به سازمان‌های ال‌جی‌بی‌تی اهدا می‌کنند.»

💻📱🌈 با شش‌رنگ همراه باشید:
تلگرام: https://t.me/Iran6Rang
فیسبوک: https://www.facebook.com/6rang.Iran
اینستاگرام: https://www.instagram.com/6rangiran

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com