چندوقتیست که صدای اعتراض مردم آزادی طلب از اقصی نقاط ایران عزیز شنیده می شود. این صداها بدون شک به آزادی شیرینی تبدیل خواهد شد که مردم در انتظار آن بودند. و امید می رود که در سایه این آزادی هموطنان زندگی پیشرفته و متمدن امروزی را تجربه کرده و نفرین های خود را بر علیه نظام پوسیده عوام فریب نثار کنند.

در آشفته بازار اوضاع فعلی اجتماعی سیاسی در ایران، راند خواری ها و اختلاس های میلیاردی برخی از چهر های مشهور سینما و تلویزیون آرام آرام برای افکار عمومی عیان می شود. این چهره های ریاکار همان هایی هستند که بدنه اصلی صدا و سیمای سفارشی را تشکیل می دهند.

 

 

رامبد جوان کارگردان و تهیه کننده فرصت طلب با راند خواری توانسته برنامه سطحی، عوام فریب و بی نمک خندوانه را به راه انداخته و عده ای عوام را دور خود جمع کند و با راه اندازی این شو، میلیارد ها تومان از پول مردم بیگناه را به جیب بزند. داستان این قصه آنجایی جالب می شود که او با مظلوم نمایی سه قطعه کلیپ را در پیج شخصی خود منتشر کرده و به زعم خود اتهام هایش را تبرعه می کند. اما غافل از اینکه برخی از همدستناش که سهم کمتری از صدا و سیمای سفارشی داشته اند دست به افشاگری می زنند.

 

حسین فرح بخش کارگردان و تهیه کننده از جمله این افشاگران فرصت طلب است که با کم شدن سهمش دست به افشاگری بر علیه رامبد جوان می زند و در ضمن مصاحبه ای راندخواریهای رامبد را توضیح می دهد. مصاحبه حسین فرحبش یاد آور حکایت اعتراض دو دیگ روسیاه نسبت به هم است

تمامی هنرمند نماهایی که به انواع مختلف مستیم یا غیر مسقیم مرتبط با این نظام دیکتاتوری بوده و سنگ آن را به سینه می زنند. جیره خوران و مزدوانی هستند که عرصه هنر را وسلیه خوشخدمتی خود قرار داده و مردم مظلوم و بیگناه را فریب داده اند.

اینها مطمئن باشند که صدای هیچ مظلوم هیچ بیگناهی بی تقاص نمانده و در فردا روز آزادی در پیشگاه عدالت به دار مجازات آویخته خواهند شد.

اندکی صبر سحر نزدیک است

سحر محمدی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com