رئیس جمهور فرانسه، امانوئل مکرون، شایعات مبنی بر رابطه عاشقانه همجنسخواهانه او با رئیس امنیت اخراج شده اش را رد کرد.

الکساندر بنالا هفته گذشته، پس از انتشار ویدئویی از او در حال ضرب و شتم معترضان عمومی، از سمت رئیس امنیت رئیس جمهور مکرون اخراج شد.

این رهبر فرانسوی همچنین مجبور به اثبات عدم دسترسی محافظ اخراجی اش به کدهای سلاح هسته ای کشور، به همتایان هم حزبی اش شد.

او در آغاز یک سخنرانی ۳۰ دقیقه ای به حزب آن ماقچه گفت: “الکساندر بنالا هرگز به کدهای هسته ای دسترسی نداشته است … الکساندر بنالا معشوقه من نیست.”

مکرون همچنین مسئولیت کامل رسوایی پیش آمده به دلیل اعمال خشونت محافظ شخصی اش در ویدئوی منتشر شده را پذیرفت. او از اخراج بنالا دفاع کرد و گفت که رفتار وی در فیلم ها در شآن رتبه شغلی او نبوده است.

“آنچه که در روز اول ماه مه اتفاق افتاد برای من وحشتناک و جدی است و ناامیدی و خیانت محسوب میشود.”

Huffington Post ویدئو از این حمله را منتشر کرده است:

این مامور ویژه امنیتی در اوایل این هفته، هنگامیکه محققان در راستای تحقیقات، به قصر یلیس – محل اقامت رئیس جمهور حمله کردند، دستگیر شد. به گفته روزنامه تلگراف، کامپیوترها، نوت بوک ها و دیگر وسائل نیز مصادره شده اند.

مواجهه ماکرون با شایعاتی مشابه درمورد رئیس پیشین رادیو:
این دومین بار است که ماکرون مجبور است که تاکید کند که همجنسگرا نیست. در اوایل سال جاری، این رهبر فرانسوی مجبور به مواجهه با شایعات مداومی در رابطه با رابطه عاشقانه همجنسخواهانه او با یکی از رئیس های خوش تیپ رادیو، ماتیو گالت، شد. در آن زمان، گالت، رئیس رادیو فرانسه بود.

شایعات با ادعاهایی مبنی بر این که یک عکاس، موفق به گرفتن عکسهایی از شهوترانی ماکرون با گالت در جنگل شده است، قوت گرفت.

مکرن در سال جاری، پس از محکومیت گالت، رئیس رادیو به فساد مالی، او را از رادیو فرانسه اخراج کرد. با این حال، بعضی از گزارش ها نشان می دهد این تصمیم، پوششی برای رفع شایعات پیرامون وجود رابطه همجنسخواهانه بین این دو بوده است.

وی به حزب خود گفت: “ما صاحب مطبوعاتی هستیم که به حقیقت علاقه ایی ندارد. رسانه ها می گویند: “نگاه کنید و تصاویر خشونت بنالا که از نظر من غیر قابل قبول است و من آنرا محکوم میکنم، تکرار میکنند. اما من می خواهم صحنه قبل و بعد از وقوع خشونت را برای درک آنچه که واقعا اتفاق افتاده ببینم. آیا این تصاویر با تمایل به جستجوی حقیقت و ارائه واقعیت ها و با روشی متعادل ارائه شده است؟

ماکرون چهل ساله، از سال ۲۰۰۷ با همسرش، بریجیت شصت و چهار ساله،ازدواج کرده است. آنها در زمان نوجوانی ماکرون، وقتی که بریجیت معلم او بود، با یکدیگر آشنا شدند. فاصله سنی بیست و چهار ساله در رابطه آنها دلیلی مستدام برای جذابیت این رابطه برای بسیاری است

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/french-president-says-sacked-bodyguard-was-not-his-lover/#gs.heiXD_I

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com