نشر «عقل سرخ» به تازگی سایت رسمی و فروشگاه آنلاین خود را به راه انداخت. «عقل سرخ» در هلند، دو سال است که اولین گام‌ها در معرفی و چاپ ادبیات فارسی‌زبان تاجیکستان را برداشته است. قبل از این «اچ اند اس مدیا» در لندن به این کار مشغول بود. حال کتاب‌های شاعر و نویسندگان تاجیک را که نشر اچ اند اس مدیا و نبشت در سال‌های قبل منتشر کرده اند، از این فروشگاه می‌شود سفارش داد. شیوه پرداخت از طریق پی پال است.

لوگوی نشر عقل سرخ

 مشتریانی که به شیوه پرداخت پی پال دسترسی ندارند، می‌توانند در برابر فرستادن برگه کمک به هر مقداری به خیریه محلی خود، کتاب مورد نظر خود را چه با خط سیریلیک و چه با خط فارسی در نسخه دیجیتال دریافت کنند.

نشر عقل سرخ مجموعه شعر و داستان کوتاه شاعر و نویسندگان فارسی‌زبان آسیای میانه را با دو خط فارسی و سیریلیک منتشر می‌کند که به خواننده کمک می‌کند تا خط فارسی یا خط سیریلیک را بیاموزد.     

سایت رسمی و فروشگاه عقل سرخ در هلند

عقل سرخ در اینستاگرم

عقل سرخ در فیسبوک

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com