فروشگا ه های زنجیره ای رفاه، که این چند سال اخیر حتی در ده کوره ها هم به چشم میخورد و بهترین و مجهزترین ساختمان های تجاری را به خود اختصاص داده است ، بنیان گذارش کسی نیست جز مزدور و خائن به وطن، جناب دکتر عبدلعلی علی عسگری «رییس سازمان صدا و سیمای رژیم اخوندی »

حال، سوال اینجاست چرا باید یک تاجر بالفطره و رئیس برگترین و ثروتمند ترین فروشگاه های زنجیره ای کشور به عنوان رئیس سازمان صدا و سیمای آخوند ها انتخاب شود؟

چرا بعد از انتصاب این جناب، تبلیغات تجاری بین برنامه های تلویزیونی به حدی افزایش یافته که گویی بین تبلیغات تجاری، گاهی هم برای خالی نشدن عریضه، فیلم و برنامه هایی هم پخش میشود.

این ثروت های تبلیغاتی صدا و سیما کجا خرج میشود؟

فروشگاه رفاه روزانه میلیارد ها جایزه برای مشتریان خود ارائه میدهد. چرا؟ چه سودی دارد و برای سرپوش گذاشتن به کدامین جنایت رژیم است؟

باید برگردیم به سال های قبل، سال هایی که برای حفظ خودشان تقلب انتخاباتی راه انداختند، سال ها قبلی که یک کلید ساز بر مسند حکومت نشاندند و چه مکارانه افکار این ملت شریف را مهندسی کردند.

رژیم وقتی احساس خطر میکند، وقتی میخواهد برای خودش سیاهه لشکر درست کند و قدرت نداشته خودش را به رخ بکشد ،متینگ ها زیاد میشوند، کنسرت های زنده و شاد در تلویزیون سر به فلک میزنند.سریال های هیجانی مانندسریال فرار از زندان با بهترین دوبله از تلویزیون پخش میشود وبرنامه هایی مثل برنامه خندوانه، دور همی و کودک شو ها در تلویزیون با هزینه های میلیاردی و تریلیاردی تولید میشود.که به نظر بهترین راه برای کنترل حساسیت های ملت جهت اینکه دزدی  ها و غارت های اقازاده ها را نبینند و فریاد نزنند هست.

زمانی که اخوندهایش دیگر مثل قبل برش و نفوذ ندارند ، مجبور است بازیگران دسته چندم و پلاسیده را در برنامه های پرمخاطب تلویزیون به صحنه اورد . مجبور است از سیلیبریتی هایی که با پول رژیم تطمیع شده اند و دل در گرو حمایت های اخوندی دارند استفاده کند . بازیگرانی که تهیه کننده ای دنبال انها نیست و پیشنهاد کاری هم ندارند.تنها دلیل این نوع سیاست رژیم فقط یک موضوع میتواند باشد.و ان هم کم اوردن رژیم.

رژیم با قدرت تجاری فروشگاه های رفاه و قدرت مدیریت افکار به وسیله  تبلیغات رسانه ای خود باید جیب اقازاده ها را پر کند.باید کاری کنند تا بازیگری با ارایشش و بازیگر دیگری با متینگ های حمایتی خودش از رژیم و ان یکی با مصاحبه هایش به مردم تلقین کنند که اوضاع خوب است و هیچ دزدی و غارتی در کار نیست.

از اوارگان کوزو خبر میدهند تا تلقین کند ایران گلستان است و اهواز تشنه ای در کار نیست.

وقتی رژیم از منبر ها نمیتواند افکار را مهندسی کند طبیعی است که وارد معامله شود و از طریق سیلیبریتی های دسته چندم دست به یک نقشه مکارانه دیگری بزند.

کسی چه میداند که چند میلیارد میگیرند تا دور همی ها ساخته شود و یا خندوانه هایی که اشک های مردم را نادیده میبیند بر روی انتن بیاید.

کسی چه میداند فروشگاه های رفاه، بانک رفاه و صدا و سیمای این مملکت برای رفاه مردم نیامده اند بلکه برای فریب امده اند و تزویر.

این همه تبلیغات و جوایز و کنسرت ها با اورده های نا باورانه تیریلیاردی قرار است خرج تطمیع سیلبیبریتی هایی مانند پرویز پرستویی ها، ترانه علیدوستی ها، کتایون ریاحی ها و باران کوثری ها بشود.قرار است این سیلیبریتی ها تریبون رژیم باشند و با بازی های ریاکارانه خود جنایات سپاه و بسیج را پنهان کنند.

قرار است این سیلیبریتی ها و عروسک های خیمه شب بازی رژیم اخوندی، مدتی نقش مخالفین و منتقدین رژیم را بازی کنند و خود نظام انها را درشت نشان دهد تا روز هایی مانند این روز ها که رژیم دستش از همه جا کوتاه است و نفس های اخرش را میکشد از این موزدوران خود ساخته اش استفاده کند.

کتایون ریاحی زلیخای سلحشور و حاتمی کیا یکی به نعل میزند یکی به میخ.اگر رژیم بخواهد اجبار حجاب را جا بیاندازد ،از همین مزدوران زن هزار چهره استفاده میکند و در خندوانه و دور همی با حجاب حاضر میشوند و قصه ها میبافند تا بگویند سیلیبریتی ها هم حامی زور و تزویر این جماعت اخوند تبار هستند.

اگر رژیم نیاز داشته باشد که ناله های نقدحکومت ساکت شود، کرسی های ساختگی، گزارش های ابکی و اخبار کذایی تولید میکند تا بر روی دیکتاتوری های خود سرپوش بگذارند.

مهران مدیری و رامبد جوانها ، ترانه علیدوستی و کتایون ریاحی ها باید بدانند که حنایشان دیگر رنگی پیش این مردم ندارد. باید از تزویر و ریاکاری خود دست بردارند .اگر شرف بازیگری ایرانی دارید اگر شرف مجریگری دارید و خون یک ایرانی در رگهایتان است دست از سرپوش گذاشتن به جنایات رژیم بردارید.این ملت اگاه است و بیدار و میداند شما در سرزمین اخوند ها بازی میکنید. فکر کردید یادمان رفته که شما چقدر از این حکومت و جنایاتش در مصاحبه ها و میتینگ ها دفاع کرده اید .

مردم باید بدانند این سازمان صدا و سیما نیست بلکه وزارت مستعمره حکومت اخوندی هست و به هیچ یک از این بازیگران به اصطلاح سیلیبریتی نباید اعتماد کرد .ملت خودی ها و غیر خودی ها را بشناسیم.

کتایون ریاحی ها همان هایی هستند که حکومت چند سالی است که در اب نمک خوابانده است تا در همین مواقعی که در سراشیبی سقوط قرار دارند برای فریب شما استفاده کنند.

بدانید که این بازیگران ، عروسک های خیمه شب بازی اطلاعات سپاه رژیم است .

ش.میری

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com