معشوقه جورج مایکل در ادعای پراحساس میگوید که وی در روز تولد مادرش دست به خودکشی زده است.

جورج مایکل سوپراستار موسیقی، در شب کریسمس سال ۲۰۱۶ نه به علل طبیعی بلکه به دلیل خودکشی در روز کریسمس دار فانی را وداع گفت. اینها گفته های فادی فواز، معشوقه جورج مایکل است. 

او می گوید جورج زندگی خود را در شب کریسمس – و روز تولد مادرش – کشت. فواز ۲۴ ساعت بعد جنازه او را در خانه اش پیدا کرد.

مرگ سلطنتی سوپراستار موسیقی انگلیس در روز کریسمس و به علل طبیعی ثبت شده است. با این حال، در یک سری از ایمیل ها پر احساس، فواز ادعا می کند که جورج زندگی خود را پس از چهار بار تلاش به خودکشی نا موفق، پایان داده است.

روزنامه خورشید ادعا می کند که ایمیل هایی که توسط فواز ۴۵ ساله آرایشگر در حال حاضر بیکار نوشته شده است را دیده اند. بر اساس این مقاله، او نوشت: “من از سوالهای مردم در مورد آنچه در روز کریسمس رخ داده است، خسته شده ام.”

جورج در روز تولد مادرش فوت کرد:
فواز همچنین خودکشی این ستاره را به تولد مادرش، یعنی شب کریسمس، پیوند میدهد. در این مقاله، فواز همچنین نوشت: “خب، اجازه بدهید به شما بگویم، جورج در روز تولد مادرش فوت کرد، این مساله میتواند به چند سوال پاسخ دهد.”

ایمیل ها اینطور ادامه می دهند: “لازم به ذکر نیست  که خودکشی و مردن برای جورج پنج بار طول کشید. این مساله در روایت زندگی او مهم است.”

مادر جورج مایکل، لسلی هریسون، در ۲۴ دسامبر ۱۹۳۸ متولد شد و در سال ۱۹۹۷ پس از مبارزه با سرطان فوت کرد.

فواز پیشتر گفته بود که بدن خواننده را در خانه در گورینگ، اکسون، هنگامی که برای ناهار روز کریسمس به آنجا رفته بود، پیدا کرده است.

این روزنامه یادآور می شود که مارن سالت، بازرس ارشد کرونر، در ماه مارس علت مرگ جورج را علل طبیعی و بزرگی مجراهای قلبی با تورم قلب و چربی کبد اعلام کرده است.

زمان مرگ جورج توسط پلیس و یا کرونر مشخص نشده است. نتایج آزمایشات پس از مرگ و سم شناسی نیز در اختیار عموم قرار نگرفته است.

جورج مایکل به عنوان بخشی از گروه موسیقی پاپ WHAM! در دهه ۸۰ به شهرت رسید و  با این حال، این ستاره موسیقی تصمیم به لذت بردن از حرفه اش به صورت انفرادی گرفت. این تصمیم که او را به یک ستاره جهانی تبدیل کرد.

او پس از یک حادثه در توالت عمومی بورلی هیلز در سال ۱۹۹۸ به عنوان یک همجنسگرا آشکارسازی کرد. این حادثه، دیده شدت جورج در حال برقراری رابطه جنسی توسط یک افسر پلیس مخفی بود. جورج برای این مساله جریمه شد و به او حکم خدمت به جامعه به عنوان مجازات داده شد.

از دست دادن بسیاری از چیزها موجب فرو رفتن جورج در افسردگی شد. اولین عشقش، آنسلمو فلپا، بر اثر خونریزی مغزی ناشی از ابتلا به HIV + جان خود را از دست داد. روزنامه خورشید گزارش داد که همسر و پدربزرگ جورج نیز خودکشی کرده اند.

در همین راستا، سخنگوی جورج مایکل شب گذشته اعلام کرد که به ادعاهای فواز اعتماد ندارد.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.gaystarnews.com/article/superstar-george-michael-committed-suicide-says-lover/#gs.FtwceWo

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com