دو نفر از هر پنج معلم مدرسه که خود را دگرباش جنسی میدانند، آزار و اذیت را تجربه کرده اند.

این یافته تکان دهنده حاصل پژوهش جدید انجام شده به روی شش صد و پنجاه معلم و دویست و پنجاه مدیر دگرباش جنسی، توسط مرکز شمول دگرباشان جنسی در آموزش و پرورش است.

این نظرسنجی نشان می دهد که تجارب بد در محیط کار ۳۰٪ از معلمان دگرباش جنسی، تاثیر منفی بر سلامت روان شان گذاشته است، در این میان، ۴۰٪ از آنها بر این باورند که مدرسه محل اشتغال آنها، فرهنگ شمول را ترویج نمی کند.

۴۰٪ از پاسخ دهندگان عدم احساس امنیت برای آشکارسازی در محل کار را ابراز کردند.

پژوهشگر این تحقیق، پروفسور جاناتان گلازارد، به تس گفت: “چیزی که من را نگران میکند این است که همه ما می دانیم که مدیر مدرسه و یا معلم بودن فی نفسه، شغل پر استرسی است و طیف وسیعی از مسائل   از جمله: حجم بالای کار، عدم تعادل بین کار و زندگی، و همچنین چالش های رهبری، می تواند سلامت روانی این افراد را تحت تاثیر قرار دهد . اما علاوه بر همه اینها لایه دیگری است که در صدر همه آنها قرار دارد. “

این پژوهشگر، که عمدتا در مورد مسائل بهداشت روانی در مدارس تحقیق می کند، افزود: “اکثر افراد انتظار ندارند که این مسائل هنوز در جامعه کنونی وجود داشته باشد.”

یک معلم مدرسه دگرباش، که میخواهد ناشناس باقی بماند، به مجله گفت که تجربیات منقی او در محیط کار بارها او را به مرز خودکشی کشانده است. این معلم گفته است که او حتی توسط همکارانش در هیات مدیره مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته و توسط دانش آموزان مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

او گفت: “یکبار کسی درب را محکم به روی انگشتانم بست و باری دیگر گروهی از دانش آموزان مدرسه در رستوران مک دونالد از پشت سر به من حمله ور شدند و آنقدر به پشت سرم مشت زدند تا بی هوش به روی زمین مک دونالد افتادم.”

با این حال، او پس از پیوستن به آکادمی حمایتی در میدلندز، تغییرات مثبتی را تجربه کرده است و در حال حاضر گروهی از  دانش آموزان دگرباش ۷ تا ۱۱ ساله را مدیریت میکند.

نخست وزیر ترزا می در اوایل سال جاری قول داده است که به همجنسگراستیزی و تراجنسی هراسی در مدارس پایان دهد.

او گفت: “هر کس حق دارد در مدرسه احساس امنیت و شادی کند، اما وقتی که پای جنسیت و هویت جنسی به میان می آید، کلاس درس، زمین بازی و فضای های عمومی می تواند مکان های ترسناکی باشد. داشتن الگوهای قابل مشاهده که قبلا در چنین شرایطی بوده و می دانند که بودن در چنین شرایطی چه احساسی در فرد ایجاد میکند، می تواند به خودباوری جوانان دگرباش کمک کنند و همه را در مدرسه به مثبت و پذیرا بودن تشویق کند.”

نظرات ترزا می در یک ویدیو فیس بوکی، سی سال پس از معرفی بند ۲۸ توسط دولت محافظه کار مارگارت تاچر، که مانع بحث در مورد مسائل دگرباشان جنسی در مدارس شد، منشر گردید.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/07/20/qatar-emir-uk-visit-theresa-may-lgbt-rights-world-cup/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com