خبر مهم: امیر قطر شیخ تامیم بن حمد التانی در روز دوشنبه به لندن سفر می کند تا درباره روابط تجاری با انگلیس صحبت کند. منتقدان حکومت قطر در زمینه حقوق بشر امیدوارند که نخست وزیر انگلستان، خانم ترزا می، درباره رعایت حقوق بشر به امیر قطر هشدار دهد.

امیر قطر همچنین، در حین صرف ناهار، با شهردار لندن، چارلز بوومن و وزیر امور خارجه در امور تجارت و صادرات تجار، بارونس فرهد در گیلدهال دیدار خواهد کرد. هنوز زمان دیدار ترزا می و امیر قطر مشخص نیست، اگرچه دونینگ استریت قرار است که روز دوشنبه زمان دقیق این دیدار را اعلام کند.

این ملاقات، برای خانم می،همانطور که او در مصاحبه اخیر خود با ITV گفت، فرصتی برای ارائه خود به عنوان “متحد جامعه جهانی دگرباشان جنسی در انگلیس” و تاکید بر لزوم جرم زدایی همجنسگرایی در قطر، یکی از ۷۴ کشوری که همچنان رابطه جنسی همجنسخواهانه را با زندان مجازات می کند، محسوب میشود.

پس از انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، توجه جهانی در سال های اخیر بر روی پرونده های حقوق بشری قطر متمرکز شده است.

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/07/20/qatar-emir-uk-visit-theresa-may-lgbt-rights-world-cup/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com