کیت کین، بازیگر زن آشکارا همجنسگرا در  Batwoman، برای عدالت اجتماعی و فرصتی برای بیان عقائدش تا دندان مسلح است”. اکنون CW می خواهد یک ویژگی جدید به شخصیت Batwoman اضافه کند: او یک لزبین است.”

طبق گفته TVLine، انتخاب بازیگر برای این نقش مهم در حال انجام است. بازیگر مناسب باید: “بازیگر زن لزبین باشد، نژاد بازیگر مهم نیست، باید برای ایفای نقش Batwoman بیست و پنج تا بیست و نه ساله مناسب باشد.”

طرفداران روبی روز، بازیگر سریال نارنجی سیاه جدید است را برای ایفای نقش Batwoman پیشنهاد میکنند.

این شخصیت برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۸ به عنوان تقاطع بین Arrow، The Flash و Supergirl ظاهر خواهد شد. یک سریال بر اساس این تقاطع آغاز خواهد شد.

خط مشی این شو اینطور نشان می دهد: “کیت کین با اشتیاق برای عدالت اجتماعی و بیان عقایدش، به عنوان Batwoman به خیابان های گوتام میرود. این جنگجوی خیابانی لزبین و آموزش دیده، به جلوگیری از وقوع جنایت در شهری که در تجدید حیات شکست خورده می پردازد. اما او هنوز یک قهرمان نیست. در شهری که به شدت به یک ناجی نیاز دارد،کیت باید قبل از پذیرفتن دعوت به نماد امید گوتام شدن، بر شیطانهای درونی خود غلبه کند. این داستان بر اساس شخصیت های DC، ساخته شده است. “

این شبکه اخیرا به روش های مختلفی از جامعه جهانی دگرباشان جنسی حمایت کرده است. شخصیت های دگرباش جنسی عبارتند از کورتیس هولت (مرد همجنسگرا) در Arrow، سارا لنس (دوجنسگرا) در Legends، و الکس دونورز (دوجنسگرا) در Supergirl.

علاوه بر این، Supergirl در حال انتخاب یک بازیگر تراجنسی برای فصل ۴ این سریال است.

با هدف نگه داشتن Batwoman در خانواده رنگین کمانی، کرولین دایرز،نویسنده و کارگردان آشکارا همجنسگرای خاطرات خون آشام، فیلم نامه Batwoman را خواهد نوشت.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.lgbtqnation.com/2018/07/batwoman-will-star-actual-actress-first-lesbian-superhero/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com