همه ما عروسی های سلطنتی را دوست داریم.

از خبر ازدواج پسر عموی ملکه انگلیس، ایور مونت بلاتن، با دوست پسرش جیمز کایل، در تابستان امسال تا مراسم ازدواج زیبای شاهزاده هری و مگان مارکل در کاخ ویندزور، مقاومت بر برابر این همه زیبایی سخت است.

شما را برای تصور ازدواج با شکوه سلطنتی دو لزبین درک میکنیم.

خب، دیگر نیازی به تصور نیست، چراکه یک نابغه با استفاده از فوتوشاپ، مگان مرکل و کیت میدلتون را در حال ازدواج تصویر کرده است، و نتیجه آن دو عکس پر زرق و برق از عشق و شادی است.

تصاویری که در توییتر توسط کاربر spidertxm، و با پیام “سلام من عکسی فتوشاپی از ازدواج مگان مرکل و کیت میدلتون درست کردم.این واقعا رنگین کمانی است!”، منتشر شده است  ، این پیام بیش از ۱۰،۰۰۰ بار، همرسان شده است و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. 

در اولین عکس، بانوی دوک ساسکس با اعتماد به نفس، در حال هدایت بانوی دوک کمبریج از میان آلاچیقی از گل رز است.  در عکس دوم،بوسه افسانه ایی دو دختر جوان به تصویر کشیده شده است.

این پست منجر به موجی از خوشبختی و سپاسگزاری شده است. پاسخ خالق این عکس ها این بود:”هیچ مشکلی نیست، فقط کار پروردگار را آسان کردم!”

قبول است!

یک شخص به درستی نوشت: “خانواده سلطنتی سخت کار می کنند، اما توییتر رنگین کمانی سخت تر کار می کند.”

در همین راستا، فرد دیگری گفت: “ممکن است افراد دگرجنسخواه سخت کار کنند، اما شما سخت تر کار میکنید و ما از آن قدردانی میکنیم.”

یکی از طرفداران گفت: “این درست همان چیزی است که به آن احتیاج داشتم اما از آن آگاه نبودم.”

شخص دیگری با این نوشته به عکس ها پاسخ داد: “لباس های عروسی: آنها آن را پوشانده اند. لزبین ها: این هستند. قلب من: آنها آن را دزدیده اند. “

یکی از کسانی که ما با او هم عقیده هستیم، نوشت: “یک شاهکار! ۲۰GayTeen باید این راه را کشف می کرد.”

و یکی دیگر از طرفداران گفت: “من آن را دوست دارم، من آن را همرسان میکنم. مهارت فتوشاپ شما را تحسین میکنم. “

یک نفر نوشت: “این عکس ها روح من را شاد کرد.برای این محتوای رنگین کمانی از شما ممنونم.”

مارکل و هری، با دیدار با فعالان حقوق دگرباشان جنسی از سراسر کشورهای مشترک المنافع، حمایت خود را از آنها در مراسمی پیش از جشن عروسی اعلام کردند.

گفته می شود که مگان مارکل، فعال حقوق بشر و برابری جنسیتی از اهداف فعالان حقوق دگرباشان جنسی حمایت می کند و بر این باور است که: “حقوق دگرباشان جنسی چیزی نیست جز حق دسترسی به حقوق اساسی. به همین سادگی و نه بیشتر. “

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:
https://www.pinknews.co.uk/2018/07/18/meghan-markle-kate-middleton-photoshop-married-viral/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com