بری سیمز، که به زودی به عنوان نخستین قانونگذار آشکارا همجنسگرا در پنسیلوانیا انتخاب خواهد شد، گفته است که برخی ازمردان همجنسگرا به شدت زن ستیز هستند.

فعال دموکرات و حقوق دگرباشان جنسی همچنین درباره همجنسگراهراسی درونی شده ایی در هنگام کار با دیگر اعضای مجلس نمایندگان پنسیلوانیا شاهدش بوده است ، سخن گفته است.

او در یک مصاحبه به Advocate گفت: “همان ذهنیتی که همجنسگرایی اشتباه میداند، زنان را برابر نمیداند و زن را موجودی ضعیف می داند. بنابراین، آنچه که من می بینم اکثرآ هوموفوبیا و در واقع خشم نسبت به یک فرد، به دلیل عدم مطابقت گرایش جنسی او با طرز فکر ناظر است.”

سیمز افزود: “من در دادگستری با بیش از دوازده همکار که همجنسگرستیزی شان را پنهان میکردند از نزدیک کار کردم، و هرگز دلیلی به جز همجنسگراهراسی و ستیزی برای رفتارشان پیدا نکردم و زمانی که من به مجلس اعزام شدم، بسیاری از آنها از حامیان لوایح دگرباش ستیز بودند.”

“برخی از بدبینی های شدیدی که من نسبت به زنان می بینم از مردان همجنسگرا می آید. در حالی که من فکر می کنم زندگی به عنوان کسی که توسط دیگران به حاشیه رانده می شوی، اکثرآ موجب یادگیری روش های مبارزه با تاکتیک های به حاشیه رانده شدن، چگونگی تشخیص آن و موجب اراده فردی در تلاش مضاعف و در صدر قرار گرفتن میشود.”

این سیاستمدار همچنین پیشنهاد کرد که دموکرات های آمریکا خود را بیشتر در معرض جنبش های برابری خواه در این کشور قرار دهند.

او گفت: “دموکرات ها حزب زنان هستند. آنها حزب حقوق دگرباشان هستند. آنها حزب برابری نژادی و قومی هستند. با این حال، آنها مدتهاست که تنها به یک حزب سیاسی تبدیل شده اند. این حزب تنها به دلیل فشارهای جوانان، Black Lives Matter ، Victory Latinoصندوق پیروزی، HRC پیشرفت کرده است. “

وی افزود: “ما از یک دولت ناکارآمد رنج می بریم، ما از عدم تعامل در دولتی با مواضع خنثی رنج می بریم. کمپین های دموکرات ها، این موج آبی در سراسر کشور، توسط افرادی که در حال یادگیری نحوه ایجاد کارزارهایی که برنده هستند، اداره میشوند. ما اکنون مشغول فعالیت هایی هستیم که به ما امکان پس گرفتن دولت را خواهد داد. “

سیمز با استقبالی که او در ماه ژوئن به هنگام سفر مایک پنس، معاون رئیس جمهور به پنسیلوانیا ،با انتشار عکسی از خود با بالا بردن انگشت وسط اش، خبر ساز شد.

او در توییتر نوشت: “خوش آمدگویی رسمی: معاون رئیس جمهور، مایک پنس: اجازه بدهید من اولین کسی باشم که رسما به شما در شهر برادران عشق و ناحیه من در خانه دولت خوش آمد میگوید”.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

منبع:

https://www.pinknews.co.uk/2018/07/16/pennsylvanias-first-out-gay-legislator-some-of-the-most-intense-misogyny-comes-from-gay-men/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com