🔹محمد حبیبی متولد دوازدهم آذرماه ۱۳۵۸ در شهر قم است. وی دوران ابتدایی ، راهنمایی و متوسطه را در همین شهر گذراند ودر سال ۱۳۷۷ در رشته دبیری ساخت وتولید در مقطع کارشناسی در دانشگاه شهید رجایی تهران پذیرفته شد و سال ۱۳۸۲ از دانشگاه فارغ التحصیل گردید. وی در دوران دانشجویی خود در این مقطع ، به عضویت انجمن اسلامی دانشگاه شهید رجایی درآمد و طی دو دوره به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی این تشکل دانشجویی به فعالیت خود ادامه داد.

🔹وی در سال ۱۳۸۲ با خانم #خدیجه_پاک_ضمیر ازدواج نمود. خانم پاک ضمیر معلم و دارای کارشناسی ارشد رشته فیزیک است و در روزنامه ها در زمینه های آموزشی قلم می زند.

 

🔹محمد حبیبی که در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه فارغ التحصیل شده بود ، حرفه معلمی خود را در مهرماه همین سال در شهرستان دیلم از شهرستانهای استان بوشهر آغاز کرد و به مدت دو سال در این شهرستان خدمت کرد .پس از آن به شهرستان نجف آباد منتقل گردید و به مدت دوسال نیز در این شهرستان به تدریس مشغول شد .

🔹محمد حبیبی دو سال پس از فراغت از تحصیل در مقطع کارشناسی ، در سال ۱۳۸۴ در مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی در دانشگاه تهران پذیرفته شد و به مدت دوسال در این رشته به تحصیل پرداخت و از پایان نامه خود با موضوع گفتمان مشروطه اسلامی دفاع نمود.
🔹پس از اتمام کارشناسی ارشد وی در شهرستان گچساران مشغول به کار شد و ۴ سال معلمی خود را در این شهر گذراند. و در سال ۱۳۹۰ به استان تهران منتقل شده و در شهرستان شهریار مشغول به کار شد.

🔹محمد حبیبی پس از انتقال به تهران در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه صنفی بصورت جدی آغاز و در سال ۱۳۹۳ همکاری فعال خود را با کانون صنفی معلمان ایران آغاز نمود و در سال ۱۳۹۵ با رای اعضای کانون تهران به عضویت هیات مدیره این تشکل در آمد.

 

🔹 در کانون تهران تحقق یک زندگی شرافتمندانه با حقوق بالای خط فقر برایرمعلمان از دغدغه های اصلی صنفی محمد حبیبی است وی برای یک آموزش با کیفیت و عادلانه و رایگان برای همه کودکان تلاش می کند و از مخالفان جدی خصوصی سازی و پولی سازی آموزش است. و از آنجایی که در عرصه رسانه نیز فردی فعال و صاحب قلم است ، در طی فعالیتهای صنفی خود مقالات آموزشی و صنفی متعددی را نوشته است نگاهی به آثار محمد حبیبی گویای این است که :

#محمد_حبیبی_با_مقدار_بودجه_فعلی_آموزش_و_پرورش_مخالف_است

#محمد_با_بیمه_فعلی_درمانی_معلمان_مخالف_است

#محمد_معتقد_است_سند_تحول_بنیادین_آموزش_و_پرورش_دارای_مشکلات_بزرگی_است.

🔹علاوه بر این مقالات و دیدگاههای صنفی و آموزشی در کارنامه وی تالیفاتی نظیر کتاب گفتمان مشروطه اسلامی هم به چشم می خورد.

#کمیته_دفاع_از_محمد_حبیبی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com