در حالیکه دیوان عالی هند در حین تصمیم گیری در مورد لغو ممنوعیت همجنسگرایی که در دوران استعمار وضع شد، یکی از قضات اظهار داشته است که رابطه جنسی همجنسخواهانه یک انحراف نیست، بلکه شکلی از تنوع است.

عدالت ادو مالحوترا یکی از پنج قاضی است که در مورد لغو ممنوعیت همجنسگرایی که در سال ۲۰۱۳ و پس از چهار سال جرم زدایی، دوباره ممنوع شد، تصمیم خواهد گرفت. رویترز از نیویورک تایمز گزارش داد که ادو مالحوترا در روز شنبه به دادگاه گفت که همجنسگرا یان در هند در ترس زندگی می کنند. در حالی که برخی از کلمات ادو مالحوترا دلگرم کننده بودند، آنها نشان دهنده  ضعف دانش وی در این حوزه بودند. 

مالحوترا گفت: “به دلیل فشارهای خانوادگی و اجتماعی، همجنسگرایان در هند مجبور به ازدواج با جنس مخالف هستند که این امر خود منجر به دو جنسگرایی و سایر آسیب های ذهنی می شود.”

قانون هند، “مقاربت بدنی علیه نظم طبیعت را با هر مرد، زن یا حیوانی ممنوع می کند”، و همجنس گرایی را با وحشی گری مقایسه می کند. در حال حاضر، مجازات همجنسگرایی در هند تا ۱۰ سال زندان است.

عاشق دسای، وکیل مدافعی که از دولت درخواست لغو قانون ۱۵۷ ساله را کرده است، گفت: «این قانون هرج و مرج ایجاد کرده است.” او همچنین با اشاره به شخصیت تراجنسی هندی؛ “مهابخارات”، توصیف شده در یک شعر هندی، تجربه دگرباشان جنسی را بخشی از فرهنگ هند دانست.

قانونگذار مخالف سوبرامانیان سوامی، که عضو حزب حاکم نخست وزیر نارندرا مودی است، در جریان جلسات دادگاه ها گفت که همجنسگرایی غیر طبیعی و بر ضد ملی گرایی هندی است.

دادگاه روز سه شنبه جلسات را از سر میگیرد.

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com