شیوا نظرآهاری فعال حقوق بشر و روزنامه نگار برای اجرای حکم ۴ سال زندان ساعتی پیش خود را به بند زنان زندان اوین معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار کلمه، شیوا نظرآهاری عضو هیات موسس کمیته گزارشگران حقوق بشر که در جریان سرکوب های پس از انتخابات بازداشت و در یک مهر ۱۳۸۸ به طور موقت از زندان اوین آزاد شده بود بار دیگر هنگامی که قصد شرکت در مراسم تشییع آیت الله منتظری را داشت بازداشت و در دوران حبس خود بیش از ۱۰۰ روز را در سلول‌های انفرادی گذراند.

وی که ۲۱ شهریور, ۱۳۸۹ با تودیع وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی و به صورت موقت آزاد شده بود از سوی شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظرتهران، به تحمل ۴ سال حبس تعزیری، تبعید به زندان شهر کرج و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

شیوا نظرآهاری بامداد روز چهارشنبه پانزدهم شهریور ماه برای اجرای حکم حبس چهار سالۀ خود به زندان اوین رفته بود، که مسئولین مربوطه اعلام کردند وی روز شنبه هجدهم شهریور ماه باید برای اجرای حکم مراجعه نماید.

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com