هنگامی که بحث درباره داشتن محیط کاری حامی و مثبت برای دگرباشان میشود، آفریقای جنوبی در رده ۲۶ ام قرار می گیرد. این رده بندی بخشی از شاخص کیفیت محل کار سراسر جهان برای دگرباشان است که توسط آژانس بازنشستگی قوی نقره ای در لندن تنظیم شد.
 
این شرکت با در نظر گرفتن مجموعه ایی از فاکتور ها، تصمیم به ارزیابی کیفیت محیط کاری برای دگرباشان در ۷۵ کشور گرفت. این فاکتورها بر اساس قوانین تبعیض در محل کار، حقوق کارمندان، حداقل ‌دستمزد و شمول دگرباشان انتخاب شده اند.
 
ذر این رده بندی، کشور کوچک اروپایی لوکزامبورگ، که نه تنها به خاطر قوانین استخدام مترقی، بلکه به خاطر دارا بودن قوانین حداقل دستمزد، نرخ پایین بیکاری و شهرتش به عنوان دگرباشان پذیر ترین کشور، اول شد.
 
کشورهای دیگری که در رده بالای این جدول قرار گرفتند، شامل استرالیا، نیوزیلند، موناکو، فرانسه و بلژیک هستند. و در ادامه نیز کشورهای هلند، آلمان، سویس و انگلستان قرار گرفته اند.
 
و در حالی که آفریقای جنوبی در رده ۲۶ قرار گرفت، کشورهای سوئد، اسپانیا، السوونی و کمبیا را شکست داد. این کشور در زمینه قوانین و حقوق دگرباشان، از جمله قانون استخدام، و دگرباش پذیر بودن بسیار خوب عمل کرده است، اما در زمینه رده استخدام و بویژه متوسط دستمزد افت داشته است.
 
این شرکت آمار نگران کننده ای را مبنی بر باور دگرباشان به اینکه که در کمتر از ۵۰‎٪ جهان در محل کار مورد حفاظت قرار می گیرند، را به دست آورد.
 
ایالات متحده با رتبه ی ۵۲ در نیمه پایین این رده بندی قرار گرفت. این کشور علیرغم اینکه رهبر اقتصاد دنیا در بسیاری از حیطه ها است، هنوز در مورد کارمندان دگرباش، حفاظت ملی در برابر تبعیض ندارد. بدترین کشور در جهان، برای کارمندان دگرباش کنیا است. در پایین این جدول، افغانستان، سوریه، عربستان سعودی، نیجریه ، مراکش قرار گرفته اند.
 
 
 
مترجم : احسان پارسی
ویرایش : ارسلان
 
ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:
 
‏‎فیس بوک ما:
وب سایت ما:‏
‏‎صفحه خبر وب سایت :
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende
 
منبع:
 
 

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com