نهاد کودکان مقدمند از فراخوان شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان برای اعتصاب و تحصن در روزهای یکشنبه و دوشنبه اول و دوم آبانماه حمایت می‌کند و همگان را به حمایت از آن فرامی‌خواند.


مردم آزادیخواه

خیزش سراسری برای رهایی از شر حکومت کودک کش جمهوری اسلامی قدم‌های تعیین کننده‌ ای برمی‌دارد. اعتصابات و تحصن‌های سراسری، گام مهم برای پیشبرد مبارزه و به سرانجام رساندن ‌آن و به زیر کشیدن حکومت اسلامی است.

ما از همه معلمان و دانش‌آموزان می‌خواهیم که با پیوستن به این صف اعتراضی، دو روز تحصن و اعتصاب در سراسر مدارس را به یک اعتراض کوبنده علیه سرکوب و کشتار بی‌رحمانه کودکان تبدیل کنیم.

حکومت کودک‌کُش اسلامی تاکنون با شلیک مستقیم نیروهای سرکوب، بیش از ۳۰ کودک را به قتل رسانده است. کشتار بیرحمانه کودکان در زاهدان، یک نمونه واضح از این قساوت و جنایت غیرقابل توصیف است. قتل اُسرا پناهی، سارینا، نیکا، ستاره، محمدرضا و . . . نباید بی پاسخ بماند!

مدارس بصورت سیستماتیک مورد هجوم اوباش حکومت قرار می‌گیرند. در مدارس و بسوی دانش‌آموزان گاز اشک آور پرتاب می‌کنند، صدها دانش‌‌آموز وحشیانه و بشدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته، دستگیر و به مراکز نامعلومی برده شده‌اند. خانواده‌‌‌های مضطرب و نگران حتی از محل حبس جگر‌گوشه‌های خود بی اطلاع هستند. ده‌ها معلم به بهانه‌های واهی و بدون هیچ بهانه و مدرکی بازداشت و زندانی شده‌اند. از محل حبس ‌‌آنان نیز اطلاعی در دست نیست.

ما اعلام می‌کنیم:

· اعتراض حق پایه‌ای و بدیهی همه آحاد جامعه است.

· خواسته‌های معلمان خواسته‌های کل جامعه است.

· قتل و کشتار کودکان یک جنایت وحشیانه و غیرقابل گذشت است. همه آمران و عاملان این جنایت باید شناسایی و محاکمه شوند.

· دستگیری و ضرب و شتم دانش‌آموزان یک جنایت آشکار است و باید فورا خاتمه یابد.

· دانش‌آموزان و معلمان دستگیر شده، باید هرچه سریعتر و بدون هیچ قید وشرطی آزاد شوند.

· محیط مدارس، باید برای دانش‌آموزان و معلمان محلی امن باشد. ورود هر نوع نیروی سرکوب به مدارس باید ممنوع شود.

· مدیران مدارس که با نیرویِ سرکوبِ حکومت همکاری می‌کنند، باید شناسایی و رسوا شوند.

 

نهاد کودکان مقدمند

۲۹ مهرماه ۱۴۰۱

۲۱ اکتیر ۲۰۲۲

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)