جشن غرور دگرباشان محجبه ها که دگرباشان جنسی در استرالیا را برای به دست آوردن حق برابری در ازدواج حمایت کرد، به مردی گرس دگرباشان (یکی از اعیاد دین مسحیت) در شهر سیدنی میرود.

موگا، مارک معروف مد استرالیایی مسلمانی است که علاقمندان مسلمان زیادی دارد. زمانی که این مارک معروف مد، روسری های رنگین کمانی خود را در حمایت از برابری در ازدواج و به هنگام آغاز همه پرسی ها در این زمینه به بازار عرضه کرد، از اینکه با واکنشی منفی از سوی هوادارانش مواجه نشود مطمئن نبود.

اما هنگامی که عرضه این روسری ها با واکنش بسیار مثبتی روبرو شد، تیم طراح این روسری ها از شادی دست از پا نمی شناختند.

بسته جدید رنگین کمانی موگا برای مردی گرس:

مردی گرس دگرباشان جنسی در شهر سیدنی، یکی از بزرگترین ها در نوع خود است. موگا قصد دارد که به عنوان اولین شرکت طراحی و عرضه پوشاک، حامی این رویداد باشد.

پیش بینی میشود بیش از پانصد هزار نفر در جشن مردی گرس امسال شرکت کنند. شرکت موگا، از ماربل سیرپ هنرمند مبدل پوشی که عضور سابق ارتش استرالیاست، کالیدا ادواردز بازیگر و فعال حقوق دگرباش دوجنسگرا، و کریس مک کیوبین در عکس هایش به مناسبت مردی گرس، استفاده کرده است.

پایه گذار شرکت موگا، آزان مانوس گفت که حمایت این شرکت از مردی گرس فرصتی برای یادآوری چندگونگی افرادی است که در این فستیوال حضور پیدا میکنند.

او اضافه کرد:” ما همچنین میخواهیم که طبیعت چندگونه حامیانمان را که شامل مسلمانان محجبه تا هنرمندان مبدل پوش که همگی شیفته طراحی های رنگانگ و شجاعانه ما هستند را جشن بگیریم. و اگر کسی سعی کرد که جشن شما را نابود کند، فراموش نکنید که همه ما، از هر نژاد و جنس و جنسیت آزاد و برابر زاده شده ایم و میتوانیم به هر کسی که میخواهیم عشق بورزیم.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

فیس بوک ما:
‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia ‏‎
وب سایت ما:‏
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
www.Khodnevis.org
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

منبع:

The Pride hijab is back and this time it’s going to Sydney’s Mardi Gras

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com