اخیرآ الن دجنرس، در مورد نبردش با افسردگی و اثراظهارات التون جان، وقتی که الن دجنرس در نوزده سالگی آشکارسازی کرد، سخن گفت.

الن دجنرس، مجری برنامه الن شو و کمدین مشهور، گفت که پس از آشکارسازی عمومی در برنامه ایی از تلوزیون آمریکا در سال ۱۹۹۷، با مشکلات عاطفی زیادی روبرو شده است.

وی همچنین در مورد اظهارات “بی رحمانه” و آزار دهنده التون جان، ستاره موسیقی و چهره مشهور همجنسگرا مبنی بر اینکه آشکارسازی الن دجنرس مساله مهمی نیست، سخن گفت.

الن در گفتگویش با دکس شپرد، مجری آمریکایی پادکست متخصص گفت:

“حتی التون جان گفت: خفه شو، همه ما میدانیم که تو همجنسگرا هستی، کمی شوخ طبع باش!”

الن دجنرس ادامه داد:” من پیش از این التون جان را شخصا ملاقات نکرده بودم. اما با شنیدن اظهاراتش با خودم فکر کردم این اظهارات چطور حمایتی از طرف یک فرد همجنسگرا به همجنسگرای دیگری است که به تازگی آشکارسازی کرده است میتواند باشد؟! اما همه تصور می کردند من فقط بی وقفه صحبت می کنم. این اظهارات احساسات من را جریحه دار کرد.”

الن پس از آشکارسازی خود در سال ۱۹۹۷ با واکنشهای شدیدی روبرو شد.

آن قسمتی از سریال که الن در طی آن آشکارسازی کرد تاریخی شد و بینندگان زیادی را به خود جلب کرد.

با این حال، این شو تلوزیونی با وجود موفقیت و محبوبیت زیاد در بین بینندگان، با عقب نشینی تبلیغ کنندگان و حامیان مالی آن پس از آشکارسازی الن،ادامه پیدا نکرد.

“مردم من را مسخره میکردند. من واقعا افسرده شده بودم. و به همین دلیل و به دلیل لغو این شو تلوزیونی، به عنوان یک شکست خورده در این کسب و کار به نظر می رسیدم. “هیچ کس من را لمس نمی کرد، من هیچ نماینده ای نداشتم، من هیچ شغلی نداشتم، من چیزی نداشتم. ” اینها اظهارات الن دجنرس از شرایط و احساساتش پس از آشکارسازی است.

علاوه بر این، الن همچنین در مورد مرگ غم انگیز دوست دخترش قبل از شروع کار خود، در سن بیست سالگی صحبت کرد.

این ستاره تلوزیونی و چهره مشهور جامعه دگرباشان جنسی گفت: “وقتی که او کشته شد، من توان مالی زندگی در محلی که با دوست دخترم زندگی میکردم را نداشتم. در نتیجه به یک آپارتمان  در یک زیر زمین کوچک نقل مکان کردم.”

ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:
‏‎فیس بوک ما:
‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia ‏‎
وب سایت ما:‏
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
http://news.dharmamartia.org/
اینستاگرام ما:
‏dharma_martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia ‏‎
کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری: ‏‎‏
http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس: ‏‎‏
www.Khodnevis.org
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgende

 منبع:

https://www.gaystarnews.com/article/ellen-degeneres-elton-johns-comments/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com