” احمدی نژاد ” و ” مشایی ” پیرو مشی و منشی سیاسی هستند که می توان به آن ” گرایش فاشیستی ” نام نهاد ، اینا ن به هیچ چیز و هیچ ارزشی بجز دست یافتن به قدرت باور ندارند .این گرایش با دادن شعارهای دفاع از “توده فقیر ” به منافع قدرتمندترین مجتمع های نظامی و مالی و بانکی خدمت کرده و توده های ناراضی را در انتقام از وضعیت بد اقتصادی اشان ، بر علیه اقشار متوسط و روشنفکران و روزنامه نگاران تحریک می کند

تنفر از ” احمدی نژاد ” واقعیتی است که همه جریان های سیاسی کشور از اپوزیسیون تا حکومتی ، از ولی فقیه تا سپاه پاسدران از اصلاح طلب تا اصولگرا ، از طرفداران نظام سابق و طرفدران سرنگونی و براندازی ، از مجاهدین خلق تا مجاهدین انقلاب اسلامی بر روی آن وحدت نظر دارند .
چنین وحدت نظری تا کنون در هیچ موردی با این وسعت و این حد میان ایرانیان دیده نشده است . علت انهم اینست که ” احمدی نژاد ” و هواداران اندک او حاضر هستند برای موفقیت باند خود به هر کس و هر چیز ، به هر عقیده و هر ایدئولوژی و حتی کشور و اب و خاک چوب حراج بزنند .
وی که بشدت ادعای دفاع از منافع مستضعفین را دارد در هشت سال دوره دولتهایش ، برای اجرای طرحهای نئو لیبرالیزم و تعدیل ساختاری که که منجربه نابودی تولید و فروش اموال ملی به قیمت تقریبا مفت به وابستگان خود شد دست به روش شوک درمانی زده و قیمت ضروری ترین مواد مصرفی و سوخت و اقلام ضروری زندگی از ۳۰۰% تا ۶۰۰% رشد داشتند و با حیله دادن یارانه ۱۵ دلاری که اکنون کمتر از ده دلار قدرت خرید دارد به هر فرد ، برای مردم فقیر و کم درآمد چنان هزینه زندگی را بالا برد که این اقشار تا کنون نتوانسته اند از آن ضربه ها کمر راست کنند .
وی که خود را فدایی ” ولی فقیه ” می داند ، چنان درمقابل ” خامنه ای ” ایستاد که حتی رهبران جنبش سبز نیز ” خامنه ای ” را در این حد بی اعتبار نکرده بودند . امروز هیچ خطری باندازه احمدی نژاد ، خامنه ای و بیت اورا تهدید نمی کند ، مشایی استاد اعظم محمود به تز اسلام منهای روحانیت سخت باور دارد . اینان امروز خطرناکترین دشمن برای ولی فقیه و جماعت آخوند هستند ، اما خودشان از آنان هم خطرناکتر هستند ، چون خامنه ای و سپاه اکنون بعد از ۴۰ سال به عقلانیت حکومتی رسیده اند که دارودسته احمدی نژاد فاقد آن هستند .
” احمدی نژاد ” اولین حزب اللهی است که “سپاه پاسداران ” را که ستون فقرات ” نظام امت و امامت ” خامنه ای است ، برادران قاچاقچی نامید . او بعد از پیامبران و ۱۲ امام و ۱۴ معصوم اولین کسی است که ادعا کرد “هاله نور ” بر فراز سرش هویدا شده است و این از نظر روحانیت شیعه ، کمتر از کفر گویی نیست .
” احمدی نژاد ” کسانی را که به وی رای نداده بودند ” خس و خاشاک ” نامید و زمینه بزرگترین اعتراضات مردمی بر علیه ج.ا. را فراهم آورد و دشمنی اساسی میان خود و اقشار متوسط و مرفه را ابدی کرد .
وی که در صدد بود با دادن امکانات سیاسی و اجتماعی برای خود دسته ای از بوروکراتهای سوء استفاده چی ازقبیل ” سعید مرتضوی” و” صادق محصولی ” و ” بذرپاش ” و امثالهم ، فدایی بسازد ، از خاطر برد که رای وی حاصل مهندسی انتخابات و حمایتهای ائمه جمعه و ” خامنه ای ” است وامر به او مشتبه شد که به مجرد مخالفت او و ” مشایی ” با نظام ، میلیونها نفر در حمایت از وی به خیابانها آمده و خامنه ای و سپاه مجبور به عقب نشینی می شوند . اما هیچکس برای اوسبزی هم خرد نکرد .
” احمدی نژاد ” و ” مشایی ” پیرو مشی و منشی سیاسی هستند که می توان به آن ” گرایش فاشیستی ” نام نهاد ، اینا ن به هیچ چیز و هیچ ارزشی بجز دست یافتن به قدرت باور ندارند .این گرایش با دادن شعارهای دفاع از “توده فقیر ” به منافع قدرتمندترین مجتمع های نظامی و مالی و بانکی خدمت کرده و توده های ناراضی را در انتقام از وضعیت بد اقتصادی اشان ، بر علیه اقشار متوسط و روشنفکران و روزنامه نگاران تحریک می کند . چنین گرایش سیاسی در حوزه سیاست داخلی و خارجی بشدت ماجراجو و طرفدار بزرگترین ریسک ها برای اثبات شجاعت و غلبه بر ترس خود ، بزرگترین دروغها برای باوراندن آنها به توده هوادار خود ، تبلیغات پر سروصدا در گرفتن حق فقرا از ثروتمندان و در نها یت در انداختن کشور به میانه بزرگترین فاجعه هاست .
” احمدی نژاد ” و یارانش در کشور ما همه و هر کس را رنجانده اند ، ” خامنه ای” را با نافرمانی هایش ، سپاه را بادادن لقب ” قاچاقچی ” مردم فقیر را با افرایش دادن قیمتها به ۵ برابر و ۶ برابر ، طبقه متوسط را با شوراندن اراذل و اوباش بسوی آنها ، اصلاح طلبان را با سرکوب ودستگیری و زندانی کردن انان از طریق ” سعید مرتضوی ” ، خدا را با بستن دروغ به او که گویا ” هاله نور ” بر فراز سرش چرخیده است ، خلاصه همه و همه را رنجانده است و باقی ماندن وی در صحنه سیاسی کشور برای همه خطری بزرگ است ، من خود اگر می دانستم دعایم مستجاب می شود ، همین امشب دعا می کردم که اهورمزدا وی و یارانش را بزمین گرم بزند ، و واقعا نمی فهمم که ” چرا خامنه ای ” و ” سپاه ” وی را خودکشی نمی کنند یا ماشین اش را ” تصادف ” نمی کنند . باور کنید که او برای ایران و ایرانی از هر صنف ودسته و گرایش و طبقه و جنس خطر بزرگی است .

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com