رئیس دانشگاه آزاد در احکام جداگانه‌ای، ائمه جمعه ۳۱ استان کشور را به عنوان اعضای هیات امنای استانی این دانشگاه منصوب کرده است.

با تغییرات گسترده در دانشگاه آزاد، فضای این دانشگاه بیشتر از پیش سیاسی – امنیتی شده است به نحوی که حتی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی واحد علوم پزشکی دانشگاه آزاد پیشتر از این فضا انتقاد کرده و گفته بود فضا به گونه‌ای است که برنامه‌های تشکل‌های دانشجویی با محدودیت مواجه می‌شوند و گاهی دیده می‌شود در ساعت‌های پایانی برنامه‌ها را لغو می‌کنند. به گفته وی «در زمان بیان نقاط ضعف، فضای رضاخانی بر دانشگاه حاکم می‌شود».

دانشگاه آزاد امسال برای برگزاری روز دانشجو بیش از هر زمان دیگری برای دانشجویان محدودیت ایجاد کرد و اجازه حضور فعالان سیاسی مخالفت و منتقد در دانشگاه را صادر نکرد.

این محدودیت‌ها فقط به موضوعات سیاسی ختم نشده است. معاون فرهنگی ‌و دانشجویی‌دانشگاه آزاد در بخشنامه‌ای اعلام کرده برگزاری کنسرت‌ در محیط‌های دانشگاهی ممنوع است واحدهای‌دانشگاهی تحت هیچ عنوان مجاز به برگزاری کنسرت نیستند.

لینک دکهٔ خبر: خبرگزاری آنا

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com