پلیس دریایی نیوزلند، از دست‌گیری ۴۱ مهاجر غیرقانونی، در آب‌های آن کشور خبر داد. پلیس مرزی نیوزلند گفت: هنگامی‌که کشتی حامل مهاجران غیرقانونی نیاز به سوخت‌گیری داشت آن‌ها را دست‌گیر کرده است. مسئولین گفته‌اند که در میان این ۴۱ مهاجر، ۵ کودک نیز وجود دارد و جزئیات انتقال آنان توسط پلیس دریایی بررسی خواهد شد.
مقامات پلیس مرزی نیوزلند گفته‌اند که این اولین مورد است که مهاجران غیرقانونی ویتنامی با قایق وارد نیوزلند می‌شوند. پیش‌ازاین در سال ۲۰۱۵، یک قایق حامل ۶۵ مهاجر غیرقانونی از بنگلادش، سریلانکا و میانمار که به نیوزیلند سفر می‌کردند، دست‌گیر شد. همچنین چندی قبل، یک پلیس میانماری تبار، هنگام دخالت در پرونده یک قاچاقچی انسان که ۱۶ شهروند هندی، نپالی و بنگلادشی را در ماه نوامبر ۲۰۱۵ به جزیره کریسمس استرالیا انتقال داده بود، دست شده بود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com