خرید مبلمان اداری:
کاربری مبلمان اداری(میز اداری):

در زمان تهیه و انتخاب میز اداری بایستی به نحوه استفاده کارمندان و یا سمت و موقعیت شغلی انان توجه کرد،لازم به ذکر است که باید طراحی و اندازه میز اداری بایستی مناسب با فضایی که میز اداری در آن قرار میگیرد باشد و همچنین بهتر است که در کنار میز اداری از قفسه و کشو جهت استفاده و نگهداری از وسایل کارمندان در نظر گرفته شود،تا محیط کاری دچار نا منظمی و نا مرتبی نباشد.به دلیل زمان طولانی که کارمندان و افراد شاغل در محیط کاریشان میگذرانند بایستی مبلمان اداری انتخاب گردد که مسایلی از جمله بحث ارگونومی در آن رعایت شده باشد،زیرا استفاده طولانی مدت از مبلمان اداری در محیط کار باعث میشود سلامتی کارکنان بسیار حائز اهمیت است و به همین سبب بهتر است قبل از هر چیز سلامت کارکنان و شاغلین در نظر گرفته شود.متاسفانه در بعضی مراکز و شرکتها کیفیت محصول را فدای قیمت آن میکنند،البته در اینجا لازم به ذکر است اگر مبلمان اداری با کیفیت پایین سبب صرفه جویی نمیشود(زیرا بعد از مدتی نیاز به تعویض و یا تعمیرات دارد که از لحاظ کارایی و زیبایی قابل مقایسه با محصول با کیفیت نخواهد بود)یک ضرب المثل معروف” ما هنوز آنقدر ثروتمند نشده ایم که جنس ارزان بخریم”

یکی دیگر از نکاتی که در زمان انتخاب صندلی اداری باید به آن دقت شود،نحوه چینش مبلمان در فضای مورد نظر است،هنگام انتخاب مبلمان اداری باید بسیار دقت کنیم که ابعاد مبلمان اداری که میخواهیم تهیه کنیم با فضایی که در اختیار داریم متناسب باشد و تردد در فضا به راحتی صورت بگیرد.

زمانی که میخواهیم دکوراسیون اداری را انجام دهیم باید توجه کنیم که طرح و رنگ مبلمان اداری متناسب باشد(یا به صورت هارمونی و یا تضاد)این این مسله کاملا سلیقه ای میباشد،اما بهتر است قبل از اجرای هر گونه دکوراسیون اداری و مبلمان اداری خوب به آن فکر کرد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com