این “کارلوس که رووش” هم دارد برای ما درد سر ساز می شود و همین روزهاست که بگذارد تاقچه بالا. هشدارمان می دهد و می نالد از این که تیم ملی پول ندارد! خب، ندارد که ندارد. به تو چه؟ چرا اسرار نظام مقدس را فاش می گویی، ای نمکدان شکن!؟ پیشتر هم با گلویی خسته، گرفته و دردمند گفته بودی برخی از مسئولان دستگاه خلیفه بازی آخوندها دوست ندارند تیم ملی ی فوتبال ایران بدرخشد. خب، بدرخشد یا ندرخشد، به تو چه؟ بدبخت گیج! نزدیک به هفت، هشت سال است در سرزمین اسلام ناب عزیز زنده گی می کنی و هنوز اسلام و ایمان نیاورده ای! یعنی: هیییییییییوچ! همین نشان گیجی تو است کارولوس و همین نشان می دهد یکجای کار تو عیب دارد و گرنه تاکنون در بارگاه حضرت آیت الله یهودی( مکار شیرازی) به اسلام گرویده بودی و نامت را گذاشته بودی “ابو غلام الکارلوس” و از مزایای روی آوری به دین حق بهرمندی می شدی.

این آدم خیال کرده که بامدیریت و رهبری ی راهبردی ی او بوده که تیم ملی ی فوتبال ایران در این چند سال درخشیده. نه جانم! آقای کارلوس برو کشک خود را بساب! این کار امدادهای غیبی بوده، درست مانند آن امدادهای غیبی یی که به داد ژنرال تیمسار سرلشکر، سپهبد، آرتشبد دکتر سبزعلی (محسن) رضایی در فاوو آمدند و او توانست هزاران جوان و نوجوان ایرانی را به کشتن دهد و خود با یک روده ی دراز و زبانی درازتر از میدان جنگ بگریزد و خم هم به ابرو نیاورد و بخواهد گناه خنگی، بی مسئولیتی، بی مایه گی و بی شرم و آبرویی ی خود را به گردن ارتش دلاور ایران بیاندازد.

آهای مردم!

یکی نیست به این “که رووش” بگوید: آخه بچه جون! تو فوتبالی تری یا حضرت دامت عزه و افاضاته آیت خدا، آیت الله جنتی؟ تو فوتبالی تری یا اون آخوند زنباره ی گور به گوری روسپی باز، شجونی؟

بدبخت! این دعا و نیایش های شبانه ی برادران لاریجانی بوده که برای تیم ملی ی فوتبال ایران ارج آورده، تو کی هستی؟ ما اگر پول نداشتیم چرا در همین دولت ابتذال و امید، هزار میلیارد تومان هزینه ی یک گنبد در عراق کردیم؟ تازه همین دولتی که تو می گویی برای فوتبال پول ندارد، پنج، شش هزار میلیارد تومان دیگر هم دارد هزینه ی خشت زرین زنی برای چند حرم در عراق می کند. تازه برادران عراقی هنوز هم دلخورند و می گویند این کم است، بیشتر بریزید!

فدای شما، ابو اکاذیب (خروس ایرانی ی پیشین)

به سنه سووم سپتامبر ۲۰۱۷ المیلادی

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com