“خدا لالت کند”
من که میرزا کلهر باشم برای شما تعریف می کنم چیزی را که خودم با این دو تا چشمم دیدم و با همین دو تا گوشم شنیدم. دیروز قبل از ظهر یکی از این شیطان های دو پا جلوی من پیدا شد. آمد گفت حاج آقا گفتم بله. گفت مگر شما نمی گویید بی بند و باری در غرب به خاطر بی دینی است؟ خدا به قلبم الهام کرد منظوری دارد. جوابش را ندادم. گفت پس باید قبول کنید داعش هم به خاطر دین داری است.
بی بند و باری در غرب به خاطر بی دینی است پس داعش به خاطر دین داری است.
این ملعون خودش به تنهایی این فکر به سرش نزده بلکه شیطان این فکر را به سرش انداخته. هیچ مغزی بدون اینکه شیطان واردش شود این حرفها واردش نمی شود.
گفتم تو در غرب زندگی کرده ای؟ گفت نه. گفتم تو عضو داعشی؟ گفت نه. گفتم تو مثل من عمرت را در راه خدا صرف کرده ای گفت نه. گفتم پس از خدا بخواه زبانت را لال کند تا این مزخرفات را به دهن نیاوری.
گفتم اگر این حرفهایی که زدی را شیطان به تو یاد نداده پس فکر کردی شیطان بیکار نشسته تا تو به حال خودت باشی؟
دیدم این جوان صورتش مثل چادر مشکی خانم ها، سیاه شد. ساکت شد و رفت پی کارش. از جوانی خدا به من لطف کرد تا جواب شبهات جوان های توده ای و لامذهب را بدهم.
یک نفر از این داعشی ها در جلسات ما شرکت نکرده تا حالا. پس چطور می توانند دین داشته باشند؟
روشنگری های #میرزا_کلهر #داعش #بی_بند_و_باری #بی_دینی #دینداری #پاسخگویی_به_شبهات

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com