روایتی از شرح حال زندگی و مشکلات #سیاوش، #ترنس‌مرد اهل #خرم‌آباد که به دست پدر خود به قتل رسید، در شبکه اطلاع رسانی ترنسجندر و تغییرجنس منتشر شده است.

این روایت از زبان فردی با نام مستعار یاشار که خود را از دوستان نزدیک و ۱۰ ساله سیاوش معرفی می‌کند طی مصاحبه‌ای با محمد بهامین آسمانی بیان شده است.

یاشار در این روایت به «#آشکارسازی اجباری» سیاوش توسط عده‌ای از دوستانش برای #خانواده، عدم پذیرش هویت سیاوش توسط پدر و مادر، خشونت فیزیکی از سوی پدر و برادر تا حد شکستگی دست و پا، آزار روحی- روانی، محروم شدن از غذا و شرکت در جمع خانواده و میهمانی، ترس خانواده از آبرو و طرد شدن از سوی #مادر اشاره کرده است.

یاشار همچنین بازگو می‌کند که سیاوش به خاطر برون رفت از این وضعیت بحرانی در سن ۲۲ سالگی به#بهزیستی مراجعه و طلب کمک می‌کند. وی با این سازمان برای دریافت مجوز عمل در تماس بوده تا اینکه با مراجعه پدر او به بهزیستی و تهدید آن‌ها، حمایت‌ها از سیاوش قطع می‌شود.

یاشار در ادامه روایت اطرافیان از شبی را شرح می‌دهد که سیاوش در #خانه به ضرب گلوله توسط #پدرکشته شد:

«همسایه ها گفتن صدای جر و بحث اومدو بعد صدای گلوله، مادرش اول گفته بود من خونه نبودم و اومدم جنازه هارو دیدم ولی الان گفته …»

khabar ghatl (3)

بیشتر بخوانید:

🔻مصاحبه کامل در لینک زیر:
https://helptranscenter.org/2017/08/10/220/

🔻مشاهده خبر: جوان «ترنس مرد» خرم آبادی به دست پدر به قتل رسید
https://goo.gl/8AU3Gn

با #شش‌رنگ در شبکه‌های اجتماعی همراه شوید:
🏳️‍🌈 https://t.me/Iran6Rang
🏳️‍🌈 https://www.facebook.com/6rang.Iran
🏳️‍🌈 https://www.instagram.com/6rangiran
🏳️‍🌈 https://www.youtube.com/user/6rangIran
🏳️‍🌈 https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/6rang-org

#ترنس #ترنسجندر #هویت_جنسیتی #ترنس_مرد  #اقلیت_جنسی #آموزش #آگاهی#مصاحبه

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com