هاوار: وبسایتها و خبرگزاریهای داخلی ایران از دستگیری بک باند که در پوشش مسافرکِش اقدام به آدم‌ربایی و سرقت از مردم می‌کردند، خبر داده اند.

یکی از بازداشت شدگان گفته است که وی از دوست دختر ۱۸ ساله اش به عنوان طعمه در سرقتها استفاده می کرده است. وی گفته، دوست‌دختر سابقم در دو سرقت حضور داشت و از وی به عنوان طعمه استفاده می‌کردیم.

این متهم اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: دوست‌دختر سابقم نیز در دو سرقت حضور داشت و از وی به عنوان طعمه استفاده می‌کردیم، دوست‌دختر من که ۱۸ سال سن دارد در یکی از سرقتها کنار خیابان سوار بر خودروی لکسوس شد که ما خودروی لکسوس را تعقیب کرده و زمانیکه راننده خودرو مقابل پارکینگ منزلش توقف کرد و دوست‌دخترم از خودرو پیاده شد، به سمت راننده حمله‌ور شده و اموالش را دزدیدیم.

اعضای این باند در تاریکی شب در اتوبانهای شمال و شمال‌غرب تهران افراد مختلف را به عنوان مسافر سوار بر خودروی پراید و ۲۰۶ خود کرده، سپس دستهای مالباختگان را با دستبند پلاستیکی بسته و پس از ربودن آنها کارت عابربانکشان را خالی می‌کردند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com