در جریان تیراندازی صبح امروز ماموران نیروی انتظامی به سوی یک خودروی مظنون، در میدان المپیک تهران، یک دختر ۲۰ ساله کشته و پسر جوانی که راننده خودرو بود مجروح شد.

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، رئیس پلیس تهران می‌گوید این تیراندازی در پی تعقیب و گریز یک «باند سه نفره» پس از وقوع یک فقره زورگیری رخ داده که در این حادثه دو نفر کشته و زخمی شده و نفر سوم نیز بازداشت شده است.

خبرگزاری مهر به نقل از فرمانده انتظامی تهران، گزارش کرد: «حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز، گزارشی از وقوع یک فقره زورگیری و سرقت به عنف به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.»

حسین ساجدی گفت: «پس از حضور مأموران پلیس در محل حادثه، مالباخته مشخصات ظاهری سارقان و خودرویی که با آن متواری شدند را اعلام کرد که بر این اساس  یک زن و دو مرد در این سرقت حضور داشتند».

فرمانده انتظامی تهران با بیان اینکه مشخصات این سارقان در اختیار مأموران قرار گرفت، گفت: «دقایقی بعد یکی از گشتی‌های حاضر در منطقه موفق به شناسایی سارقان شده و به آنان دستور ایست می دهد؛ اما این افراد بدون توجه به دستور پلیس متواری می شوند که در این میان عملیات تعقیب و گریز میان مأموران و مجرمان آغاز می شود.»

به گفته ساجدی نیا دقایقی پس از تعقیب و گریز، ماموران مجبور به تیراندازی می‌شوند که در این میان راننده خودرو که پسر جوانی بوده مجروح شده و خانم همراه او نیز کشته می‌شود و فرد سوم نیز فرار کرده و مدتی بعد دستگیر می‌شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com