آقای رحمان نجات یکی از مسئولین حزب کمونیست ایران و کومله کمونیستی در اثر شلیک گلوله ای که تصادفا از اسلحه کمری خودش شلیک شد جان خود را از دست داد.

بنابر گزارش فعالین سوشیال میدیای سه جریان کومله، رحمان نجات که  بیش از چهار دهە در صف کومله و حزب کمونیست ایران در راە عدالت اجتماعی و آزادی مبارزه کرده بود،  ساعت یک بعدازظهر امروز به وقت کردستان باشور بر اثر شلیک از اسحله کمری خودش از ناحیه شکم مجروح و بر اثر این گلوله جان خود را از دست داد.

اگر چه وی براثر شلیک تصادفی گلوله از اسلحه کمری شخصی جان خود را از دست داده است اما بر طبق قانون باشور کوردستان تحقیقاتی در این رابطه صورت خواهد گرفت.

کوردانه جانبختن رفیق رحمان نجات عدالت خواه بزرگ روژهلاتی را به رهبری حزب کمونیست ایران، کومله کمونیستی و همه عدالت خواهان بخصوص خانواده نجات تسلیت می گوییم و خود را در غم از دست دادن این مبارز بزرگ شریک می دانند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com