Image result for ‫ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه‬‎

چکیده : آیا کسی که به زنان مسلمان تهمت می زند و اینگونه با بی ادبی ، واژه هایی که بطور مطلق و اکید فحش هستند به کار می برد شایستگی نام انسان بر او نهادن را دارد؛ چه برسد به اینکه امام جمعه هم شود و بخواهد مشمول یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ باشد ..

ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه : «مچ‌ بند سبز و بنفش نشان زنان بدکاره است.! نماد سبز و بنفش جریان فتنه و مانند پرچم روسپی گری بر درخانه های روسپی های دوران جاهلیت است.»

نظر یک امام جمعه را ببینید، این اشبه الرجل آیا می تواند مبلغ رسالات الله باشد؟

خداوند در سوره احزاب می فرماید: مردان و زنان مسلمان و مردان و زنان با ایمان و مردان و زنان عبادت پیشه و مردان و زنان راستگو و مردان و زنان شکیبا و مردان و زنان فروتن و مردان و زنان صدقه دهنده و مردان و زنان روزه دار و مردان و زنان پاکدامن و مردان و زنانى که خدا را فراوان یاد مى کنند خدا براى [همه] آنان آمرزشى و پاداشى بزرگ فراهم ساخته است.

و چند آیه بعدتر می فرماید: الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ وَکَفَى بِاللَّهِ حَسِیبًا. همان کسانى که پیامهاى خدا را ابلاغ مى کنند و از او مى ترسند و از هیچ کس جز خدا بیم ندارند و خدا براى حسابرسى کفایت مى کند.

*آیا کسی که به زنان مسلمان تهمت می زند و اینگونه با بی ادبی ، واژه هایی که بطور مطلق و اکید فحش هستند به کار می برد شایستگی نام انسان بر او نهادن را دارد؛ چه برسد به اینکه امام جمعه هم شود و بخواهد مشمول یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ باشد.

زن بدکاره را روسپى می گویند و تشبیه این جاهل در جهل مرکب مانده در مورد زنان عفیف ایران اگرچه از روی بغض و کینه و عدم تحمل شکست انتخاباتی حکایت می کند ولی اهانت و تهمتی آشکار به ساحت زنان این سرزمین و هم مردان است و بدتر اینکه این فرد حقیر بی سواد نقلی از تاریخ را معلوم نیست چه کسی برایش ذکر کرده است و به اشتباه و یا شاید تعمداً می گوید ” نماد سبز و بنفش مانند پرچم روسبی گری بر در خانه های روسبی های دوران جاهلیت است”

*در تاریخ آورده اند؛ در جاهلیت گروهی بر سر در خانه های خود پرچم قرمز رنگی نصب می کردند که به آنها «مواخیر» (جمع میخوار ، فاحشه خانه) میگفتند.

این چه اسلامی است که امام جمعه اش بی پروا، خانه های مردم را فاحشه خانه می نامد؟

چه کسی باید این تازه به دوران رسیده بی سواد را که بر سر در خانه اندیشه خود پرچم قرمز آویخته است و نشان می دهد یک روسبی سیاسی است ادب کند؟

طالبان و داعش هم چنین نظریه هایی نداده اند و این دیگر افراط نیست، دیگر تکفیر و تفسیق نیست، از این فراتر رفته اند و اصل دین خدا و مسلمین را هدف گرفته اند، عین ابن ملجم است که دختران پاک و زنان مومن را چون “قطامه” می بیند و ممکن است فریفته شود و دست در خون مسلمین نماید. مرتکب قتل شود! ایهالذین آمنوا هشیار و بیدار باشید، اسلام را از دست این شورشیان جاهل نجات دهید. نجات دهید. نجات.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com