روژی کورد: به گزارش خبرگزاری “آنادولو”، پلیس ترکیه در آنکارا، روز یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت، دو نفر را که مظنون به انجام عملیات تروریستی در این شهر بودند، با شلیک گلوله کشتند.

پلیس ترکیه می گوید این دو نفر عضو گروه تروریسی داعش بوده اند.

گفته می شود پلیس آنکارا اطلاعاتی درباره عملیاتی که این دو مظنون قصد انجام آن را داشتند که توسط یک مظنون دیگر که در استانبول دستگیر شده بود در اختیار پلیس ترکیه قرار گرفته است.

پلیس ترکیه ادعا کرده است که این فرد پس از دستگیری اعتراف کرده است که به همراه دو نفر دیگر از سوی “دولت اسلامی” (داعش) ماموریت داشته‌اند تا یک عملیات تروریستی در آنکارا انجام دهند.

پلیس به منظور دستگیری این دو نفر وارد آپارتمان آنها در آنکارا شده و در پی تبادل آتش بین دو طرف، این دو مظنون کشته شده‌اند.

این عملیات هم‌زمان با برگزاری کنگره عمومی حزب عدالت و توسعه (AKP) حزب رجب طیب اردوغان در آنکارا انجام شده است. در این کنگره که روز یک‌شنبه برگزار می‌شود، انتظار ‌می‌رود که پس از همه‌پرسی تغییر قانون اساسی ترکیه که اختیارات بیشتری را به اردوغان واگذار کرد، او مجددا به عنوان رهبر حزب انتخاب شود.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com