دو نمونه از شگرد های وزارت اطلاعات رژیم

جنگ روانی جمهوری اسلامی علیه اپوزیسیون، شیوهها و شگردهای متعددی بخود گرفته است. تشکیل گروههای خیالی هوادار شخصیت های سیاسی مخالف رزیم تا استفاده از اختلافات درون اپوزیسیون و بهره برداری و تهیه گزارش های جنجالی از درگیری درونی و… اخیرا عناصر اطلاعاتی شگرد جدیدی بکارگرفته اند . آنان با درست کردن صفحه فیسبوکی بنام برنامه سازان صدای امریکا ، بی بی سی و….استفاده ازعکس پروفایل و نامشان و با آخرین پست فیس بوکی ؛ با شخصیت های سیاسی و رهبران اپوزیسیون بنام خبرنگاران بی بی سی و صدای امریکا   با اسکایب(بدون دوربین ) و یا تلفن همراه تماس گرفته و بعنوان مصاحبه ابتدا  در یک صحبت دوستانه سعی می کنند اطلاعاتی جانبی و جنجالی کسب نمایند و سپس با میکس کردن و صدا گذاری دست به افشا گری بزنند. در این لینک به ذکر ۲  نمونه از تلاش افراد اطلاعاتی بسنده می کنیم:

عکس نادر کیانی  خبرنگار اطلاعات سپاه پاسداران  که بسیار در فضای مجازی فعال می باشد و متاسفانه نام ایشان در جمع دوستان برخی از رهبران سیاسی اپوزیسیون قرار دارد.

نادر کیانی  در فیس بوک  به همین نام صفحه ای دارد و سایتی  جعلی تحت عنوان« سایت کومله منتقد۱ از : نادر کیانی»

نادر کیانی خبرنگار اطلاعات سپاه پاسداران در سایت خود اعتراف کرد که یکی از همکارانش  با رهبر کومله رابه مدت نیم ساعت تلفنی صحبت کرد و این فرد اطلاعاتی  رهبر کومله (ابراهیم علیزاده) را ،”تخلیه اطلاعاتی” کرده وبگفته  نادر کیانی :« از این طریق،اطلاعات مهم و بسیار محرمانه ای بدست آورده است»

اما ابراهیم علیزاده ،مدعی شده در همان دقیقه اول متوجه شده که تماس تلفنی که از سوی وزارت اطلاعات بوده و تلفن را فورا قطع کرده است!

ابراهیم علیزاده عضو رهبری کومله

 هشدار، جدا مواظب باشید:

۱_خبرنگاران بی بی سی و یا صدای امریکا و… حتما اسکایب دارند و حتما با دوربین با آنان مصاحبه کنید . تحت هیج شرایطی بدون تصویر با طرف مقابل  صحبت نکنید

۲_ از مباحث حاشیه ای که ربطی به مصاحبه ندارد ؛ خودداری نمایئد و همان صحبت هایی را بکنید که قرار است در یک مصاحبه انجام دهید

۳_ از بد گویی از رقیبان سیاسی در تلفن های ناشناس اکیدا خودداری کنید .

۴_ نام و پروفایل فیس بوکی براحتی قابل کپی شدن است. حتما با دوربین با صاحب پروفایل تماس بگیرید.

رهبرکومله،تلفنی نیم ساعت با مامور وزارت اطلاعات مصاحبه کرد!

“نادر کیانی/اختصاصی”:از طریق یک منبع موثق خبری مطلع شدم،در روزهای گذشته، فردی ناشناس،سرکرده کومله را نیم ساعت تلفنی،تخلیه اطلاعاتی کرده و از این طریق،اطلاعات مهم و بسیار محرمانه ای بدست آورده است.

برابر این گزارش،سید ابراهیم علیزاده سرکرده گروه موسوم به کومله کمونیستی،که از این بابت بشدت دچار فشار روحی و روانی شده است و با لو رفتن این ماجرای عجیب،برای کم کردن بار سنگین این اتفاق،در بین اعضای گروه،مدعی شده در همان دقیقه اول متوجه شده که تماس تلفنی که از سوی وزارت اطلاعات بوده و تلفن را قطع کرده است!
اما جزئیات این گزارش بصورت اختصاصی به این شرح افشاء می شود؛

فردی ناشناس ،تحت عنوان”خبرنگار بی بی سی فارسی”!! با سرکرده کومله تماس می گیرد و اعلام می دارد که قصد مصاحبه تلفنی با نامبرده را دارند!

که این فرد موفق می شود رهبر کومله را اغفال نموده و اطلاعات بسیار حساس و مهمی از وی،بدست بیاورد.

ابراهیم علیزاده، در طول این مصاحبه اطلاعات خوبی ارائه و تخلیه اطلاعاتی می شود،بدون آنکه بداند در حال تخلیه اطلاعاتی است!

این فرد ناشناس با موفقیت رهبر کومله را نیم ساعت بازجویی می کند و ضرب شست محکمی به این گروه می زند.

این در حالی است که احزاب کردی مدعی هستند موارد امنیتی را بخوبی رعایت می کنند و کسی قدرت ضربه زدن اطلاعاتی به آنها را ندارد.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com