استان و بلوچستان و مشکلاتى که این سیل در بعضى از محروم‌ترین مناطق کشور به وجود آورده و زیان‌های جانى و مالى که به بار آورده حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات) را چون بسیارى از هم‌وطنان در غم و اندوه فرو برده است.

این سیل نیز چون دیگر وقایعى ازاین‌دست بار دیگر ناتوانى نظام اسلامى را براى جلوگیرى و مدیریت چنین بحران‌هایی به‌خوبی نشان داده و بار دیگر یادآور این واقعیت تلخ شده است که در نظام جمهورى اسلامى آنچه براى مسئولان و نظام اسلامى اهمیتى ندارد جان و مال و رفاه ایرانیان است.

حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات) ضمن ابراز همدردى عمیق با هم‌وطنان سیستان و بلوچستانى خود از همه ایرانیان می‌خواهد که به یارى هم‌وطنان صدمه‌دیده خود در مناطق سیل‌زده شتافته منتظر امدادهاى دولتى نمانند.

هم‌وطنان ما در سیستان و بلوچستان در درد و رنج بسر می‌برند و جا دارد که همه ایرانیان راستین به یارى آنان شتافته هر چه در توان دارند در این را بکوشند.

به امید روزى که نظامى بر ایران حاکم شود که حفاظت از جان و مال و فراهم کردن رفاه ایرانیان در سراسر ایران هدف اصلى آن باشد.

پاینده باد ایران
زنده‌باد ملت ایران

حزب مشروطه ایران (لیبرال دمکرات)

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com