تویتر در وبلاگ خود از دو ویژگی جدید با هدف جلوگیری از آزار و اذیت و سواستفاده پرده برداری نمود. با جلوگیری از برخی ویژگی هایی برای ممنوع کردن یا مجازات کاربرانی که کاربران دیگر را آزار می دهند تا از آنها سواستفاده می کنند جز دستورکار تویتر است، این دو ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد تا حساب هایی که از آنها نوتیفیکیشن دریافت می کنند را محدود کنند.

نخست به کاربران اجازه می دهد که هم بر روی کامپیوتر و هم موبایل، حساب هایی را که آنها فالو می کنند را محدود کنند.

به علاوه، تویتر یک فیلتر با کیفیت را نیز اعلام نمود.

تویتر در وبلاگ خود اعلام نمود :

“این فیلتر می تواند کیفیت تویت هایی که مشاهده می کنید را با استفاده از سیگنال های مختلف ارتقا دهد، مانند مبدا و کارکرد حساب.

این فیلترها را در نوتیفیکیشن هایتان و دیگر بخش های تویترتان روشن کنید مانند محتوای با کیفیت پایین مانند تویت های تکراری یا محتوایی که به نظر می رسد خودکار باشد. این فیلترها محتوای افرادی که شما فالو می کنید یا حساب هایی که اخیرا با آنها تعامل دارید را فیلتر نمی کنند، و این به اولویت های شما بستگی دارد، شما می توانید آن را در تنظیم های نوتیفیکیش خود روشن یا خاموش کنید.

بعضی از پیش در مورد این سوال کردند که چطور بطور موثر این فیلتر با مشکل حساب های غیر اسپم مقابله می کند که دیگر کاربران را مورد آزار و سواستفاده قرار می دهد.

تویتر با درخواست هایی مواجه شده است مبنی بر اینکه سیستم گزارش دهی سواستفاده اش را برای چندین سال ارتقا دهد، اما این تغییرها این سیستم را تغییر نداد.

تویتر اوایل امسال اعلام کرد که پس از به روزرسانی قوانینش به تاکید دوباره بر ممنوعیت همجنسگراستیزی و دیگر تعصب ها، سبک محکم تری در مورد سخنان تنفرانگیز اتخاذ کرده است.

این شبکه اجتماعی مدت ها در مورد مسائلش با سواستفاده بی نام و نشان سروکار داشت، و بسیاری از این شاکی بودند که تویتر تبدیل به یک میدان پرورش افراد برای ایجاد پست های مهاجم نژادپرستی، ضد زن و همجنسگراستیز شده است.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:

‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

وب سایت ما:

‏http://dharmamartia.org

صفحه خبر وبسایت :

‏http://dmblog.dharmamartia.org/home

کانال تلگرام ما:

‏https://telegram.me/DharmaMartia

همکاران ما:

‏http://media.hamyaari.ca

‏www.Khodnevis.org

‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

‏‎منبع :

http://www.pinknews.co.uk/2016/08/18/twitter-announces-two-new-tools-to-tackle-harassment-and-abuse/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com