آیت ا… هاشمی قبل از اینکه سیاست مداری در پی قدرت باشد عالمی بود که در پی حقیقت بود. و همین رسیدن او به حقیقت بود که باعث چرخش دیدگاه و باورهایش شد. در هر صورت من هم همانند بسیاری از مردم ایران از مرگ ناگهانی او مبهوت شدم. در اخبار شنیدم که سردار محسن رضایی از این می گفت که در همان روز معدوم شدن هاشمی نهار را با ایشان بوده و اینکه در آن مهمانی هاشمی شوخی می کرده و از ارادت خود به رهبری می گفته و …. تمام این موارد مرا به یاد شیوه معدوم کردن داماد خودمان به همین روش انداخت. حتی قبل از اینکه داماد ما را معدوم کنند یک سردار سپاه و دوستانش پشت سر او نماز خوانده بودند و … (منابع را ببینید).
در مورد مرگ مشکوک آیت ا… رفسنجانی فرضیه کشتن او را نمیتوان به راحتی رد و یا کتمان کرد. با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به جایگاه رفیع رفسنجانی در قلوب مردم و تاثیر شگرف جهت گیری او در نتیجه انتخابات و با توجه به ماهیت فاشیستی جمهوری اسلامی که سیاست “رسیدن به هدف به هر قیمت” را دنبال می کند بعید به نظر نمی رسد که اینبار به مصلحت نظام دیدند که رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را معدوم کنند و به قول خودشان فتنه اکبری را که در راه بود در نطفه خفه کنند. کینه و هراس توام با نفرت نظام از هاشمی بر کسی پوشیده نیست. رد صلاحیت و بایکوت ایشان و منع ایشان از حضور در نماز جمعه تهران و همینطور نخواندن آن جمله معروف بر جسد ایشان همه دال بر این کینه و نفرت ناشی از هراس نظام از هاشمی است.
با توجه به این موارد و با توجه به اینکه تنها کسانیکه از مرگ هاشمی در این برهه حساس از زمان سود می برند دلواپسان تندرو و تنها کسانیکه از مرگ هاشمی متضرر می شوند اصلاح طلبان هستند من شخصا امیدوار بودم که قبل از به خاک سپاری هاشمی اجازه دهند ایشان کالبد شکافی شود. در هر صورت هنوز هم دیر نشده است.- با یک نبش قبر و کالبد شکافی ایشان نظریه من که ایشان را برای به قول دلواپسان به بیراهه کشیده نشدن نظام در انتخابات بعدی مسموم و معدوم کردند تایید خواهد شد.

منابع
وبلاگ شخصی نویسنده (دکترسید محمد حسن حسینی)
http://beyondelt.blogfa.com
ترعیب، بازداشت و شکنجه دکتر سید محمد حسن حسینی توسط سپاه پاسداران

دکتر سید محمد حسن حسینی: آزار و اذیت، ترعیب، بازداشت و شکنجه من توسط رژیم فاشیستی و شیطانی ایران

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com