یک بازیگر زن دارای جنسیت سیال در آکادمی جوایز اسکار با قرار گرفتن در در رقابت دسته بندی مرد و زن تاریخ ساز شد.

“کلی منتل” با بازی در فصل ششم سریال تلویزیونی “مسابقه دراگ راپاول” خوب شناخته شده است و امسال با ایفای نقش در “اعتراف های مرد زن پرست” سر و صدا کرد.

این فیلم منتل را برای آکادمی جوایز اسکار به عنوان نامزد در نظر گرفت، در ابتدا، آنها او را برای هر دو گروه نقش های مکمل جنسیت جدا انتخاب کردند.

“میگویل علی” کارگردان و نویسنده این فیلم این خبر را تایید نمود.

او گفت :”آکادمی جوایز اسکار تایید نمود که کلی منتل در نقش خود در “اعتراف های مرد زن پرست” هم به عنوان اسکار برای نقش مکمل مرد و هم نقش مکمل زن در نظر گرفته خواهد شد. این به رسمیت شناختن هویت دوجنسه ی اوست.”

“تا جایی من آگاهی دارم، این نخستین بار در تاریخ اسکار است که فردی در هر دو گروه جنسیتی برای نامزدی جایزه اسکار در نظر گرفته می شود.”

“البته – من امیدوارم که کلی نامزد شده است. صرف نظر از اینکه، ما جامعه دوجنسه و دگرجنسگونه را در کانون توجه قرار می دهیم. من سپاسگزارم برای مسیری که از پیش توسط فیلم های قدرت بخش دگرجنس گونه / دوجنسه رقیبی مانند “نارنگی” و دیگر فیلم ها هموار شده است.”

“من قویا باور دارم که جامعه بازیگر دوجنسه / دگرجنس گونه ی ما دست نخورده ترین منبع در هالیوود می باشد. ما باید توجه بیشتری سمت آنان جلب کنیم، و با انجام این کار، ما یکدلی و همدردی بیشتری برای برادران و خواهران دوجنسه / دگرجنس گونه مان ایجاد می کنیم.”

“من همچنین نمی توانم بیش از این تحت تاثیر آکادمی جوایز اسکار قرار بگیرم. چه نهاد شگفت انگیزی.”

“شکی در ذهن من وجود ندارد که در میان هالیوود آنها در حال انجام کاری هستند که بتوانند جامعه دوجنسه / دگرجنس گونه مان را برجسته کنند.”

اگرچه هر فیلمی می تواند یک بازیگر مرد را برای درنظر گرفتن ارائه دهد، در واقع رسیدن به یک نامزدی موضوع دیگری است.

نامزدهای اسکار معمولا در پایان ماه ژانویه اعلام می شوند.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

 

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

 

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/home

اینستاگرام ما:

‏dharmamartia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

 

‏‎منبع :

http://www.pinknews.co.uk/2016/12/09/genderfluid-actress-up-for-best-male-and-best-female-oscars/?utmsource=PNFB&utmmedium=SocialFB&utmcontent=FBMB&utmcampaign=PNFacebook

 

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com