این ورزشکار المپیک و شریک بازیگرش درباره آشکارسازی و زیبایی رابطه شان سخن گفتند.

این زوج درباره اینکه چگونه آشنا شدند و چگونه کنورسی با اعلام رابطه اش با ویلکاس آشکارسازی نمود، سخن گفتند.

این اسکی باز آزاد المپیک گفت :”من این پیام طولانی را برای او در اینستاگرام نوشتم.”

“من گفتم، سلام، من فکر کنم آدم بانمکی باشی، و واقعا ملیح به نظر می رسی، من از فالو کردن تو در اینستاگرام لذت می برم، و در واقع در حال حاضر در خفا زندگی می کنم و تا دوهفته دیگر به نیویورک می آیم و اگر بخواهی قهوه ای یا چیزی باهم بزنیم.”

هر دو موافقت کردند که واسه آشنایی قهوه بزنند اما ویلکاس داشت از شریکش جدا می شد و تا سال بعد یکدیگر را ملاقات نکردند.

وقتی درنهایت روز تولد کنورسی برای شام ملاقات کردند، همه چیز از صفر تا ۶٠ ثانیه طی شد و خیلی زود با یکدیگر وارد رابطه شدند.

کنورسی گفت :”گفتگوی واقعا آسانی بود، و پس از شام خارج از رستوران او را بوسید و سپس با من تا هتلم پیاده برگشت و او به مسیر خودش رفت. ما در طول آن شب بهم پیام دادیم، و روز بعد او به هتل آمد و دوباره باهم بودیم. در واقع من با مادرم آنجا بودم، اما او خارج از هتل بود، بنابراین من و مت برای نخستین بار رابطهجنسی برقرار کردیم.”

ماه ها بعد، این دو در نهایت در کانکتیکات عشقشان را به یکدیگر در حالی که ویلکاس داشت مسابقه می داد اعتراف کردند. کنورسی  غافلگیرانه ویلکاس را ملاقات نمود. ویلکاس گفت :”ما داشتیم روی مبل یکدیگر را می بوسیدیم و مدت ها بود که کلمه هایی در ذهنم بود، و آن را احساس می کردم، و به او گفتم که من چیزی می خواهم بهت بگویم، اما واقعا می ترسم که بگویم و شروع به گریه کردم.”

کنورسی افزود :”من می توانستم ضربان قلبش را احساس کنم و انرژی اش را دریافت کنم، و او رویش را به من برگرداند و گفت من عاشقتم. و سپس دوباره تکرار کرد و داشت گریه می کرد و من هم داشتم گریه می کردم. واقعا لحظه شیرینی بود.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

 ‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/home

اینستاگرام ما:

‏dharmamartia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

 

‏‎منبع :

http://www.pinknews.co.uk/2016/12/30/olympian-gus-kenworthy-and-actor-matthew-wilkas-opened-up-about-their-love-and-it-is-beautiful/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com