فرانکلین گراهام به درخواست برای پایان دادن به ازدواجهمجنس ادامه می دهد و به دنبال انتصاب های قوه قضاییه است.

تیم انقال قدرت دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب جزییات بیشتری درباره مراسمتحلیف او در ٢٠ ژانویه در واشنگتن منتشر کرده اند.

اگرچه رییس جمهور آینده تلاش کرده است تا هر لیستی از مشهورترین هنرمندان شرکت کننده را محفوظ کند، دیروز بیانیه ای منتشر شد که شامل جزییات رهبران مذهبی بود که در این مراسم شرکت می کنند.

این لیست شامل چندین فرد بود که در انتقادشان از حقوقدگرباشان و ازدواج همجنس صریح بوده اند.

این لیست شامل فرانکلین گراهام پسر بیلی گراهام مبلغ مسیحی، اسقف وین تی جکسون از موسسه بین المللی کشیش های دین بزرگ، و خاخام هاروین هیر رییس و موسس مرکز سیمون ویزنتال می باشد.

فراخوانی ها توسط کاردینال تیموتی دولان اسقف نیویورک، دکتر ساموئل رودریگز از کنفرانس رهبری اسپانیاییان مسیحی، و پاستور پائولا وایت نیز برای شرکت در این مراسم دعوت شده اند.

تصور می شود که هیچ نماینده ای از دیگر ادیان برای شرکت دعوت نشده است.

فرانکلین گراهام در محکومیت خود نسبت به ازدواج همجنس و حقوق دگرباشان ثابت قدم بوده است.

او کارولینایشمالی را برای قانون اچ بی٢ ضد دگرباشان این ایالت تحسین کرده است و مخالف تبدیل شدن استون وال به یک بنای یادبود ملی بود.

او صرفا دیروز توهم ترامپ برای انجام انتصاب هایی که ممکن است دوباره درباره ازدواج همجنس فکر کنند را ستود. او در فیسبوک نوشت : “رییس جمهور دونالد ترامپ مالک بیش از ١٠٠ پست خالی قضایی خواهد شد. این فرصتی سرنوشت ساز است و می تواند تاثیر بزرگی بر مسیر آینده ملت ما داشته باشد. مسائل مهمی مانند ازدواجهمجنس، محدودیت های سقطجنین، مهاجرت و آزادی های مذهبی بارها در سطح دادگاه بدوی مورد خطاب قرار گرفتند. برای هر انتصاب و برای ترامپ رییس جمهور منتخب، مایکپنس معاون رییس جمهور و کسانی که این پست های مهم استراتژی را خواهند گرفت دعا می کنم.”

دکتر رودریگز همچنین منتقد ازدواج همجنس بوده است، و گفته است که به دلیل اینکه تعداد کافی از مسیحیان در انتخابات ٢٠١٢ رای ندادند، نهاد ازدواج از یک دگرگونی بنیادی از طریق مجرای قضایی و حکم اجرایی رنج برد.

اسقف دولان همچنین بر خلاف ازدواج همجنس سخن گفت و رابطهجنسی همجنسگرا را به عنوان یک گناه محکوم نمود. به هر حال، او همچنین از فراگیری یک گروه پیاده روی دگرباش در سال ٢٠١۴ در رژه روز سنت پاتریک در نیویورک استقبال نمود و اصرار نمود که مردم نباید به کلیسایکاتولیک به عنوان ضد همجنسگرا نگاه کنند.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

 ‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

 

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/home

اینستاگرام ما:

‏dharmamartia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:
www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

 

‏‎منبع :

 

http://www.gaystarnews.com/article/trump-franklin-graham-inauguration/gs.h4N=YDE

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com