capture

دونالد ترامپ یک تاجر میلیاردر که هیچ تجربه دولتی ندارد را برای پست وزیر ارتش نامزد نمود، بدین معنا که “اریک فانینگ” که نخستین مرد آشکارا همجنسگرا که این پست را در دست دارد، کارش را از دست خواهد داد.

“پالیتیکو” گزارش می دهد، دیروز ترامپ نامزدی “وینسنت ویولا”، موسس شرکت تجاری الکترونیکی “ویرتو فایننشال” و مالک مشترک “شرکای لیگ هاکی ملی فلوریدا” را برای پست ارتش اعلام کرد.

ترامپ در بیانیه ای گفت :”من افتخار می کنم که چنین فرد بطور باورنکردنی کامل و فداکار و خیرخواه مانند وینسنت ویولا را به عنوان وزیر ارتش دارم. “وینی” چه با خدمات نظامی ممتاز یا سابقه بسیار موثرش، در تمام زندگیش ثابت کرده است که او می داند چگونه یک رهبر باشد و نتیجه های بزرگی در مواجه با هر چالشی ارائه داده است.”

فانینگ در کمتر از یکسال خدمت به عنوان وزیر ارتش را پایان خواهد داد. رییس جمهور  اوباما او را در سپتامبر ٢٠١۵ منصوب کرد، اما سنا او را تا ماه می امسال تایید نکرد.

“پت روبرتس” سناتور جمهوری خواه  از  کانزاس تایید او را برگزار نمود، نه به این دلیل که فانینگ همجنسگراست، بلکه به دلیل اینکه مناظره ای با دولت اوباما در مورد طرح او برای بستن زندان نظامی خلیج  گوانتانامو،  کوبا بود.”جان مک کین” از  آریزونا، یک یار جمهوریخواه، رابرتس را متقاعد نمود تا این برگزاری را لغو کند.

فانینگ در بالاترین رده بندی جایگاه غیر نظامی در ارتش کمک کرده است که پایان ممنوعیت بر افراد  دگرجنس گونه در ارتش را اجرا کند.

او در مصاحبه اخیری درباره اجرای این ممنوعیت گفت :”افراد بسیاری بصورت مخفیانه خدمت کرده اند. تا جایی که من می توانم بگویم، این طرح خوب و یکنواخت در حال پیش رفتن است.

فانینگ تجربه دولتی بزرگی در کارش به ارمغان آورد.

او به عنوان پرسنل کمیته خدمات مسلح و به عنوان جانشین معاون وزارتخانه ارتش، معاون مدیر کمیسیون پیشگیری از ازدیاد سلاح های کشتارجمعی و تروریسم، معاون وزیر و سپس وزیر نیروی هوایی (در ٢٠١٣)، معاون وزیر دفاع و معاون وزارتخانه ارتش پیش از پست وزارت خدمت نمود.

وزیر ارتش بر ۴٧٣ هزار عضو خدمات فعال وظیفه نظارت می کند.

ویولا درحالی که در دولت کار نکرده است، یک کهنه سرباز نظامی است. او از آکادمی نظامی  ایالات متحده در وست پوینت فارغ التحصیل شد، به عنوان افسر پیاده نظام تکابر هوابرد آموزش دید و در بخش ١٠١ هوابرد خدمت نمود.

او پس از حمله های تروریستی ١١ سپتامبر ٢٠٠١، به تاسیس مرکز مبارزه با تروریست در وست پوینت کمک نمود.

اگرچه بسیاری از نامزدهای کابینه ترامپ و دیگر پست های بالا رتبه شدیدا توسط دموکرات ها مورد انتقاد قرار گرفته اند، ویولا مورد ستایش برخی از آنها قرار گرفت، از جمله چاک شومر، سناتور  نیویورک که رهبر اقلیت  سنا پس از تشکیل مجدد بدنه سنا است. او در تویتر نوشت :

البته تمامی نامزدهای رییس جمهور منتخب ایالات متحده نیاز به یک بررسی و تحقیق و پرسش در جلسه های سنا دارند، اما آقای ویولا انتخاب برتر این شغل است.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

اینستاگرام ما:

‏dharma martia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://www.advocate.com/military/2016/12/19/trump-presidency-out-gay-army-secretary-will-lose-his-job

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com