captureمرد دگرجنس گونه ای در  نیویورک پس از اینکه مجاز شد نامش را تغییر دهد جشن گرفت.

درخواست “بن استنفورد” از پیش برای تغییر نام رد شده بود، و دادگاه بدوی گفته بود که او نپذیرفته است که مدارک پزشکی  تغییر جنسیت خود را ارائه کند.

“لوری استیکا بلوم” وکیل استنفورد از شرکت حقوقی نیکسون پیبوی از طرف صندوق آموزشی و دفاع قانونی دگرجنس گونه استدلال کرد که هیچ کس نباید مجبور شود که مدارک پزشکی فراهم کند، بویژه پس از اینکه درخواست های تغییر نام دیگر نیاز به چنین مدرکی ندارند.

استنفورد گفت که او پس از اینکه که تغییر نام قانونی توسط دادگاه تجدید نظر به او اعطا شد، احساس آرامش نمود.

او گفت :”من سخت کار کردم تا کسی که هستم باشم و زندگی معتبری داشته باشم. داشتن نامی که با  هویت من جور نیست سبب مشکل بزرگی در زندگی روزمره من شد، بویژه هنگامی که مجبور شدم کارت شناسایی نادرستی ارائه دهم.”

“خوشبختانه من در نهایت نامی دارم که عینا خود واقعیم را بازتاب می کند. من از صندوق آموزشی و دفاع قانونی دگرجنس گونه و نیکسون پیبوی سپاسگذارم که به من در این تجربه ناخوشایند کمک می کند. من در حال حاضر می توانم به عنوان خودم در زندگی ام پیش بروم.”

“ازرا یانگ” وکیل این صندوق افزود :”این برای افراد  دگرجنس شده مهم است که نام های قانونی شان را با اینکه چه کسی هستند متناسب کنند تا به آنها کمک کند که با تبعیضی چالش کنند که از پیش در آموزش، مراقبت پزشکی، خانه داری و مکان های عمومی مواجه شده اند.”

“مرور سیستم قانونی می تواند هزینه بر، زمان بر و تهدیدآمیز باشد. ما متعهد هستیم تا کمک و رسیدگی قانونی به مشتریانمان ارائه دهیم که نتیجه های مثبت به ارمغان می آورد و کمک می کند تا زندگی های شادتر و سالمتری برایشان منجر شود. ما هیجان زده ایم که شاهد هستیم تغییر نام بن یکبار و برای همه داده شد.”

اوایل امسال یک مرد دگرجنس شده از ایالت  ایندیانا در مورد قانونی شکایت نمود که او را از تغییر نامش جلوگیری کرده بود.

سال گذشته به این مرد در  ایالات متحده به عنوان یک گام محافظ پناهجویی اعطا شد و چنانچه او به  مکزیک دیپورت می شد، که آنجا به دلیل دگرجنس گونه بودن می توانست با آزار و اذیت مواجه شود، و در حال حاضر از ایالت ایندیانا شکایت کرده است زیرا قانونی او را از تغییر نامش باز می دارد.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

اینستاگرام ما:

‏dharma martia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://www.pinknews.co.uk/2016/12/20/victory-as-new-york-trans-man-granted-legal-name-change-at-appeal/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com