چرا اهل سنت ایران با ۳۰ درصد جمعیت نباید حداقل یک کانال ملی با بودجه دولتی داشته باشد؟
چرا اهل سنت ایران با وجود پرداخت مالیات حق داشتن یک کانال تلویزیونی جهت عقیده وباورهای مذهبی خود ندارند؟
مگرشما صحبت از ریاست   اسلام ناب محمدی درجهان را نمی کنید.
و سخن از هفته وحدت نمی زنید پس چرا اهل سنت اجازه داشتن کانالی ندارند؟

sunni-regions-in-iran-balochistan-and-border-regions

آیا شمااجازه دادیدکه اذان اهل‌ سنت در اوقات شرعی در مناطق سنی‌نشین پخش شود و در راستای معرفی مناسب فرهنگ و آداب و رسوم آنها برنامه‌هایی در رادیو و تلویزیون به زبان مادری اقوام تولید شود.»

چرا شماها یک مسجد به اهل سنت ندادید که بلندگو ومحراب ومنبر داشته باشد ومی روید از جیرخوارانی که نآن واستخدام شدن فرزندانشان در همین چاپلوسی و جاشی است استفاده میکنید که در جلسات خارج از ایران بگویند اهل سنت در ایران مشکلی ندارند تا بتوانند بازار وحزبشان را ادامه دهند.

آخوندهای قم می گویند حساب اهل سنت با وهابیت جدا است در حالی که در مذهب اهل سنت وهابیتی نیست واگر کسی از ایده وعقیده مذهبش دفاع کند برچسب وهابیت برآن می زنند.

عناوین کلی برخی شبهات از سوی اهل سنت  مطرح:

نفی امامت و ولایت حضرت امام علی علیه السّلام

عدم اعتقاد اهل بیت پیامبر و ائمه­ی هدی به امامت خود

جعلی بودن اندیشه امامت و تشیع توسط عبدالله بن سبأ یهودی

عدم اختلاف و نزاع میان خلفای راشدین و امام علی علیه السّلام

امّ المؤمنین بودن عایشه و مصداق اهل بیت بودن ایشان

شرک بودن زیارت قبور متبرک ائمّه معصومین علیهم السّلام

باطل بودن اندیشه شفاعت و برابر شرک بودن آن

دروغ و مجعول بودن شفا از سوی اهل بیت علیهم السّلام

باطل بودن عبادات شیعه به دلیل مخالفت آن با سنت پیامبر

ما حق قضاوت درباره گذشتگان بویژه صحابه رسول خدا را نداریم.

با این دلایل از سوی اهل سنت آخوندها در برابر این سوالات تفره و یا تقیه می کنند وحاشیه سازی درست میکنند جهت بازار خودتا به راحتی از این سوالات بیرون روند  وافکار مردم را جهتی دیگر سرگرم کنند.

بِنَا بر اخبار منتشرشده  تعطیلی شبکه کلمه پیشتاز اهل سنت ایران ،  عده کثیری از مردم ایران  را غمگین و دشمنان شعبده باز جهت پیشبرد دُکان های خود ، را شاد کرده است و در هر محفلی و هر محیطی از کار و تاکسی و اتوبوس و خانه و حتی مساجد سخن از این است. آثار اندوه و ناراحتی در چهره اهل سنت و موحدان نمایان است و از آنطرف لب های خندان اطلاعات  و مزدوران ولایت فقیه  نمایان گر از شادی آن ها را نشان می دهد .

این واقعیت را نباید فراموش کرد که شبکه های اهل سنت در خارج از ایران بدلیل منتشر کردن واقعیت های دینی وروسیا کردن شبکه های حکومتی  هر روز بالنده تر و قوی تر و پر بیننده تر شده اند  و نمادی از استقلال و عدم وابستگی به هر قدرت و حزبی بوده است شاید به همین خاطر بجز دشمنان که به وجد آمده و وابستگان حزبی ……هم نمی توانند خرسندیشان را پنهان کنند . کاملا صفات منافقان را می شود در سخن و فعلشان دید.

شبکه های اهل سنت که در خارج از ایران بر روی کانال های ماهواره ایی می روند، همگی آنها از طریق خیرین تزریق می شوند این شبکه ها می تواند از هزاران مسجد و منبر تأثیر بیشتری داشته باشد ” بزرگ ترین جهاد، جهاد زبانی است و تأثیری که یک شبکه ماهواره ای در مدت پنج سال می تواند داشته باشد، از ۵۰۰ سال فعالیت و تبلیغ عادی بیشتر است”.

ما از تمامی مردم اهل سنت ایران وبالخصوص خیرین وحتی کشورهای حوزه خلیج فارس خواستاریم جهت جلوگیری از میکروب وغده سرطانی آخوندهای صفویی بدلیل محروم بودن اهل سنت ایران از یک کانال جهت منتشر نمودن عقاید خود  محروم هستندکمک کنند.
و این  شبکه جهانی کلمه فارسی بود  که الحق والانصاف بازار پانصد ساله ملایان صفویی را درهم کوبید وبسیاری را هدایت کرد
وحقایق پنهان تاریخ را افشا کرد برای همگی وبازار وشعبده بازی های آخوندهای شیاد کلاهبردار را برای همه رو کرد

فراموش نکنیم که اگر شبکه های اهل سنت نبودند کسی نمیدانست از اعدام های مخفیانه کسی خبری نداشت از کشتن علمای اهل سنت و بسیار دلایلی دیگر من یقین دارم که کلمه بر می گرد و محکم تَر از گذشته میایید  و زمستان را تبدیل به بهار می گرداند.

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com