captureسازمان های خیریه در شهر ادعا کرده اند که مقامات در هنگ کنگ هنوز “درمان همجنسگرایی” کذایی را به جوانان آسیب پذیر پیشنهاد می دهند.

“ائتلاف زنان هنگ کنگ” و “صندوق جمع آوری پول او” می گوید کارگران اجتماعی به توصیه تبدیل درمانی به جوانان ادامه می دهند و می گویند که آنها در حال مبارزه با میل جنسی شان هستند.

باوجود اینکه مبارزه کنندگان مدارک گسترده ای به شورای قانونگزاری ارائه دادند که این عمل می تواند آسیب جدی به افراد وارد کند، اما دولت هنگ کنگ ممنوعیت این عمل را در سال ٢٠١٠ رد نمود.

این عمل که بطور گسترده محکوم شد، همچنین شامل دادن شک الکتریکی به بیماران می باشد.

“یو وای وای” یک سخنگوی ائتلاف زنان هنگ کنگ گفت که نوجوانانی که با آنها کار می کند فاش کرده اند که کارگران اجتماعی این درمان را پیشنهاد داده بودند.

او گفت :”این عمل به نفس آسیب می زند زیرا متخصصین درمان شناسی ادعا می کنند که فردی که دگرجنس گونه است به اندازه کافی شایسته و مورد پسند نیست.”

“این عمل به خویشتن شناسی آنها آسیب می زند. آنها احساسی مانند یک بازنده دارند و ممکن است افکار خودکشی داشته باشند.”

“کیسی کو کاچای” از “صندوق جمع آوری پول او”، که یک موسسه خیریه است که از قربانیان خشونت داخلی و آنچه اقلیت های جنسی با آن مواجه می شوند حمایت می کند، گفت که او بسیار از این مساله آگاه است که کارگران اجتماعی نوجوانان را به متخصصین درمان شناسی می فرستند.

او گفت :”آنان دانش لازم و یکدلی کافی نسبت به این اقلیت های جنسی ندارند. اگر افراد از پیش در جستجوی خدمات مشاوره هستند و شما به آنها تبدیل درمانی را پیشنهاد می کنید، شما به آنها کمک نمی کنید، شما دارید به آنها آسیب می زنید.
شما دارید به آنها می گویید که آنها مشکل دارند، اما گرایش جنسی مساله ساز نیست. بلکه چیزی طبیعی است.”

خانم کو گفت : “این عمل قراردادن لایه فشار دیگری بر افراد دگرباش آسیب پذیر است.”

مدرکی وجود ندارد که این تبدیل می تواند میل جنسی فردی را تغییر دهد و سازمان بهداشت جهانی می گوید که با گرایش جنسی نباید به عنوان یک اختلال رفتار شود.

انجمن پزشکی بریتانیا در سال ٢٠١٠ درمان تبدیل همجنسگرا را محکوم نمود که این درمان مضر و ناقص می باشد.

در همین حال، مایک پنس، معاون رییس جهمور منتخب از پیش از این تبدیل درمانی حمایت کرد، اگرچه او حتی موضع گیری را انکار نمود.

یک سخنگو با رد کردن این مساله که درمان تبدیل سیاست این شهر می باشد به روزنامه صبح چین جنوبی گفت : “آنها به یکتایی هر فرد صرف نظر از نژاد، جنسیت، سن و گرایش جنسی او احترام می گذارند.”

مقامات هنگ کنگی بر این موضوع فشار آوردند و ادعا کرده اند که آنها هنگامی که کارگران اجتماعی تصمیم می گیرند که از جوانان مراقبت کنند، از دیدگاه های گوناگون حمایت می کنند.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:
‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
‏‎وب سایت ما:
‏‎‏http://dharmamartia.org
‏‎صفحه خبر وب سایت :
‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home
اینستاگرام ما:
‏dharma martia
توییتر ما:
‏@DharmaMartia
‏‎کانال تلگرام ما:
‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia
‏‎همکاران ما:
‏‎‏رسانه همیاری:
‏‎‏http://media.hamyaari.ca
‏‎‏سایت خودنویس:
‏‎‏www.Khodnevis.org
‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
سایت پلنت ترنسجندر:
‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://p.ink.cx/2gGmWo0

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com