capture

نامزد دادستان کل ترامپ سعی نمود تا گروه های  همجنسگرایان زن و  همجنسگرایان مرد را از نشست در دانشگاهش ممنوع کند. رییس جمهور منتخب سناتور محافظه کار  آلاباما را از پیش برای این وظیفه نامزد کرده است، او را در این مسیر قرار داد تا مقامات اوباما که احکامی تنظیم کرده اند که از ازدواج برابر حمایت می کنند را جایگزین کند.

“سشنز” به عنوان یکی از محافظه کارترین و ضد دگرباش ترین اعضای  کنگره شناخته شده است، که یک رده بندی صفر درصد به امتیاز کنگره  کمپین حقوق بشر در مورد  حقوق دگرباشان داد.

او بطور گفتاری علیه  ازدواج برابر و حفاظت های  تبعیض برای افراد دگرباش مبارزه نمود و مخالف برداشتن ممنوعیت خدمت آشکار افراد همجنسگرا در ارتش می باشد.

به هر حال، ریشه باورهای شدیدا  همجنسگراستیز سشنز اکنون کاملا واضح است.

تحقیقی از “سی ان ان” در این هفته نشان داد که سشنز در حالی که در سال ١٩٩۶ به عنوان دادستان کل خدمت می کرد، یک کمپین عمومی برای جلوگیری از کنفرانس همجنسگرایان زن و همجنسگرایان مرد در دانشگاه آلاباما راه انداخت.

“سشنز” از نقش خود استفاده کرد تا سعی کند که کنفرانس کالج همجنسگرایان زن و همجنسگرایان مرد و  دوجنسگرایان ساوت استرن را از برگزاری نشست در دانشگاه آلاباما در ١٩٩۶ مسدود کند.

این رویداد شامل یک اتاق کار برای  آشکارسازی، و یک هیئت ادیان و یک مباحثه برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی بود.

به هر حال پیشینه های تاریخی نشان می دهد که سشنز سعی نموده تا این نشست را تحت قانون ایالتی ١٩٩٢ مسدود کند، این قانون ترویج اعمال منع شده توسط لواط و قوانین بدرفتاری جنسی را ممنوع می کرد.

سشنز در آن زمان گفت :”من قصد دارم که هر کاری بتوانم انجام دهم تا این کنفرانس را متوقف کنم.”

چاد گریفین رییس کمپین حقوق بشر گفت ؛ “من احساس می کنم که جف سشنز از قدرت کامل مسئولیتش استفاده نمود تا حق یک گروه دانشجو را از برگزاری کنفرانس رد کند. جف سشنز به عنوان مامور اجرای قانون ایالت آلاباما، بدون وجدان دانش آموزان دگرباش را هدف قرار داد و حقوق متمم اول  قانون اساسی آنها را رد نمود.”

“کار دادستان کل این است که آزادی تمامی آمریکاییان را تضمین کند و از آن حفاظت کند. سناتور سشنز امتیاز کامل صفر در کنگره مان کسب نمود و او خلاف حفاظت های جنسیت جرم بر اساس تنفر، خلاف خدمت آشکارا در ارتش و خلاف  حقوق ازدواج رای داد. اکنون ما می دانیم او به حقوق دانش آموزان دگرباش حمله کرده است. به هیچ کس با چنین سابقه واضحی علیه  حقوق برابر برای بسیاری از آمریکاییان نباید اجرای سیستم عدالت که برای حفاظت از همه ما طراحی شده سپرده شود.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

اینستاگرام ما:

‏dharma martia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

ذ‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://www.pinknews.co.uk/2016/12/02/trumps-attorney-general-tried-to-ban-lgbt-groups/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com