capture

شهر سانفرانسیسکو قطعنامه ای را تصویب نمود که عهد کرد در مقابل هر بازگشت در مورد حقوق دگرباشان تحت دولت ترامپ پایداری کند.

گرچه رییس جمهور منتخب ترامپ در طول دوره انتخابات ادعا نموده است که “از شهروندان دگرباش مان حفاظت خواهم کرد”، اما هر عضوی که در کابینه اش انتخاب شده تاحدودی مخالف حقوق دگرباشان است.

فعالان  دگرباش درباره تعدادی از سیاست های ترامپ ابراز نگرانی کرده اند. ” مایک پنس” شریک انتخاباتی او، طرحی را تایید نموده تا حفاظت های  باراک اوباما برای افراد دگرباش را از بین ببرد، که این حفاظت ها به عنوان بخشی از اقدام فوری دستورهای اجرایی توسط باراک اوباما می باشد.

ترامپ، رییس جمهور منتخب، همچنین وعده داده است که نخستین اصلاحیه قانون دفاع که مورد حمایت جمهوری خواهان می باشد را امضا کند، این اصلاحیه شکل هایی از  تبعیض علیه دگرباشان بر زمینه های مذهبی را مجاز می کند.

همچنین احتمال می رود که او از قدرت های اجرایی رییس جمهور اوباما برای مسدود کردن قانون ضد دگرباشان از طرف جمهوری خواهان در کنگره استفاده نمی کند، او در برنامه های انتخاباتی از طرح هایی حمایت نموده است که از “درمان همجنسگرایی” در قانون آزادی مذهبی تجلیل می کند و اتخاذ فرزندان توسط  همجنسگرایان را مورد حمله قرار می دهد.

شورای شهر سانفرانسیسکو – که در آن ” هاروی میلک” پیشگام حقوق دگرباشان پیش از ترورش با شهرت در این انجمن انتخاب شده بود – در پاسخ به رویدادها از زمان انتخابات وعده داد که در مقابل این دولت پایداری می کند.

در مصوبه ١١ نکته ای این انجمن آمده است :

“هیچ درمان تبدیل و هیچ عقب نشینی از حقوق دگرباشان در سانفرانسیسکو وجود نخواهد داشت.”

“ما ١٢ سال پیش میزبانی  ازدواج همجنسگرایان را آغاز نمودیم، و اکنون آن را متوقف نمی کنیم. و به تمامی افراد دگرباش سراسر کشور که احساس ترس، زورگویی و قلدری یا تنهایی می کنند می گوییم : شما اهمیت دارید. شما دیده می شوید، به شما عشق ورزیده می شود و سانفرانسیسکو هرگز از مبارزه برای شما دست نمی کشد.”

“ما تمامی جرم های بر پایه  تنفر و سخنان تنفرانگیز که در موج این انتخابات انجام شده را محکوم می کنیم.”

“باوجود اینکه  ایالات متحده به زودی دارای رییس جمهوری خواهد شد که عدم احترام برای ارزش هایی را بروز داده است که ما در سانفرانسیسکو مورد احترام و توجه بالایی قرار داده ایم، این مساله نمی تواند کسی که هستیم را تغییر دهد و هرگز ارزش های ما را تغییر نخواهد داد.

ما در سانفرانسیسکو تاکید بر مبارزه می کنیم، ما شدیدا در این مورد بحث می کنیم، اما در مورد این نکته ها ما ١٠٠٪‏ متحد هستیم.

ما با  تبعیض مبارزه خواهیم کرد و به تمامی اشکال بی پروا خواهیم بود. ما یک شهر متحد هستیم. ما با یکدیگر به پیش حرکت خواهیم نمود.”

ترامپ کمتر از ١٠٪‏ آرا از سراسر سانفرانسیسکو را کسب نمود.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

اینستاگرام ما:

‏dharma martia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://www.pinknews.co.uk/2016/12/01/san-francisco-vows-to-resist-trump-administration-on-lgbt-rights/?utm source=PNFB&utm medium=SocialFB&utm content=FBN&utm campaign=PNFacebook

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com