capture

هر کشور باید در یک چیزی بهترین باشد، حتی اگر چیزی نباشد که کاملا انتظارش را داشته باشید.

درحالی که ممکن است از پیش بدانید که  سوئد کشور برتر موسیقی  پاپ است و  کره شمالی به نسبت جمعیتش بیشترین سرباز را در هر کشور دارد، اما در این بررسی نتایج تعجب برانگیزی وجود دارد.

هیچ جایی در جهان مانند پاکستان از پورن  همجنسگرا به ازای هر فرد استفاده نمی شود.

سایت “اطلاعات زیباست” انبوهی از داده ها از سازمان ملل متحد، سازمان  سیا، روزنامه های  گاردین و  بی بی سی،  بلومبرگ، وال استریت جورنال، روییترز،  اکونومیست، مجله فوربز،  بانک جهانی و دیگر منابع با دقت بررسی نموده است تا نقشه ای از جهان را تهیه کند که هر کشور را به چیزی که در آن در سال ٢٠١۶ بهترین است نام گذاری کند.

این نام گذاری ها در نه گونه مختلف داده شده است : کالا (صورتی)، روان شناسی (آبی روشن)، محیط زیست (سبز)، خوراک شناسی (بنفش)، اقتصاد (خاکستری)، خوبی (زرد)، انسانیت (آبی تیره)، تکنولوژی (قرمز)، ناخوشایند (سیاه).

کشوری که برای مدارا بودن با  دگرباشان مورد توجه است، کشور  اسپانیا می باشد، تعجب برانگیز نیست که مدنظر بگیریم این کشور از سال ٢٠٠۵ دارای ازدواج همجنس است و دارای قوانین غنی برابری دیگری برای شهروندان  همجنسگرایان مرد،  همجنسگرایان زن،  دوجنسگرایان، افراد  دگرجنس گونه و  میان جنسی خود می باشد.

در یک بررسی که توسط “مرکز پژوهشی پیو” در سال ٢٠١٣ انجام گرفت، نشان داد که بیش از ٨٨٪‏ شهروندان اسپانیایی از  همجنسگرایی حمایت می کنند. این مقدار حمایت اسپانیا را توسط نظرسنجی موسسه پیو دگرباش ترین کشور نمود.

اما آماری هم وجود دارد که خوشایند نیست، در رده بندی انجام شده توسط این موسسه کشور  گرجستان دارای بیشترین آمار  همجنسگراستیزی می باشد.

و تخمین زده شده است که ٩١.۵٪‏ گرجستانی ها فکر می کنند که همجنسگرایی “کاملا غیرقابل پذیرش” می باشد.

یافته های در خور توجه ما  انگلستان را دارای بیشترین میلیاردر نسبت به جمعیت این کشور در مقایسه با هر کشور دیگری مشخص کرده است، در حالی که  ایالات متحده دارای بیشترین ایمیل های اسپم می باشد.  استرالیا دارای بیشترین نقض قانون،  کانادا به معتادان به فیسبوک،  آلمان دارای بهترین پاسپورت، عربستان سعودی بیشترین واردات اسلحه،  ایران به خاویار،  عراق به ثروت نفت،  پاکستان بیشترین بیننده فیلم های پورن همجنسگرا،  بوتسوانا به الماس،  سنگاپور به سالمترین مردم،  چین به خبرنگاران زندانی،  نروژ بیشترین مصرف پیتزا،  یمن به نابرابری جنسیتی،  سوازیلند به اچ آی وی،  ایسلند به مصرف الکتریسیته،  اسرائیل به پژوهش های پزشکی،  مالزی بیشترین جیب بر،  ترکیه به سانسور تویتر،  فنلاند به رسانه های خبری،  مجارستان به ستارگان پورن و  نیجریه دارای بیشترین بازیکن اسکرابل می باشد.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

‏‎ما همه جا هستیم، آزاد و برابر:

‏‎فیس بوک ما:

‏‎‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

‏‎وب سایت ما:

‏‎‏http://dharmamartia.org

‏‎صفحه خبر وب سایت :

‏‎‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

اینستاگرام ما:

‏dharma martia

توییتر ما:

‏@DharmaMartia

‏‎کانال تلگرام ما:

‏‎‏https://telegram.me/DharmaMartia

‏‎همکاران ما:

‏‎‏رسانه همیاری:

‏‎‏http://media.hamyaari.ca

‏‎‏سایت خودنویس:

‏‎‏www.Khodnevis.org

‏‎‏ فضای اختصاصی دارما و مارتیا در تریبون زمانه:

www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

سایت پلنت ترنسجندر:

‏www.planettransgender.com

‏‎منبع :

http://www.gaystarnews.com/article/country-world-watches-gay-porn/ gs. yuZB=8

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com