“اورلاندو کروز” قصد دارد که فردا با نخستین قهرمان بوکسور آشکارا همجنسگرای جهان شدن تاریخ ساز شود.capture

این بوکسور پورتوریکویی امیدوار است که “کینگ تری فلاناگان” سنگین وزن جهان را در کاردیف شکست دهد.

اما در حالی که این امر می تواند یک دستاورد بزرگ باشد که قهرمان جهان شود، او همچنین می خواهد که برای الهام بخشیدن به  جامعه دگرباشان پیروز مسابقه شود.

کروز گفت : “تری فلاناگان” یک قهرمان واقعی جهانی است و از عنوانش با هرچیزی که دارد دفاع خواهد کرد.”

به هر حال، من آماده هستم و آماده ی پیروزی و اینکه قهرمان جدید جهان بشوم. من می خواهم که با قهرمان جهان شدن در روز شنبه الهام بخش جامعه دگرباشان شوم.”

“تری یک قهرمان بزرگ و یک فرد واقعی است. از همه مهمتر، او به زندگی و انتخاب های من احترام می گذارد. او فردی که با او بوکس بازی می کند را می بیند و همین است. از زمانی که من در سه سال گذشته  آشکارسازی کردم، هر فردی بسیار حمایت کننده بوده من بوده است. من حمایت خانواده ام، دوستانم و طرفدارانم را دارم.”

زمانی به داستانم نگاه می کنم، این داستان من را امیدوار ساخت که افراد بیشتری الهام می گیرند تا آشکارسازی کنند. در حال حاضر تمرکز من کاملا روی مبارزه بزرگ در روز شنبه و کسب کمربند سبک وزن سازمان جهانی بوکس است.”

کروز در ماه ژولای آخرین مبارزه اش را پیروز شد و آن را به قربانیان تیراندازی در  اورلاندو،  فلوریدا اهدا کرد. کروز چهار دوستش را در کشتار دسته جمعی که زندگی ۴٩ نفر گرفته شد از دست داد.

در حالی که او به دلیل تمرین، قادر نبود در مراسم خاکسپاری قربانیان شرکت کند، او دستکش و شاخه گل هایی به یادبود آنها ارسال کرد.

زمانی که این بوکسور در سال ٢٠١٢ آشکارسازی نمود، گفت :”آنها می توانند من را ماریکون یا کونی صدا کنند و من اهمیتی نمی دهم. بگذار بگویند زیرا آنها اکنون نمی توانند به من آسیبی برسانند. من خیالم راحت است. من بسیار احساس شادی می کنم. اما برای اینکه این را به تمام جهان اعلام کنم من باید بسیار قوی باشم. من افتخار می کنم که پورتوریکویی هستم، همانطور که افتخار می کنم که یک مرد  همجنسگرا هستم.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:

‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

وب سایت ما:

‏http://dharmamartia.org

صفحه خبر وب سایت :

‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

کانال تلگرام ما:

‏https://telegram.me/DharmaMartia

همکاران ما:

‏http://media.hamyaari.ca

‏www.Khodnevis.org

‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

‏‎منبع :

http://www.gaystarnews.com/article/orlando-cruz-will-fight-become-first-world-gay-boxing-champion-tomorrow/ gs.3VQDwUg

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com