capture

جان کری وزیر امور خارجه روز یکشنبه را “روز یادبود  دگرجنس گونه” نام گذاری نمود. و هشدار داد جهانی که  خشونت علیه افراد دگرجنس گونه با  نفرت و تنفر پر شده است یک چالش جهانی است.

“در روز یادبود دگرجنس گونه” ایالات متحده رسما به یاد افراد دگرجنس گونه بسیاری که زندگی هایشان را در اعمال خشونت آمیز بی منطق از دست داده اند، افتخار می کند.

افراد دگرجنس گونه سراسر جهان هدف خشونت های افزاینده هستند که با تنفر و تعصب پر شده اند. این یک چالش جهانی است و ما باید همه برای حفاظت از افراد دگرجنس گونه بر اساس  برابری و احترام کارهای بیشتری انجام دهیم.

در  ایالات متحده، قانون اساسی ما آزادی تجمع مسالمت آمیز،  آزادی بیان و اجتماعات را پاس می دارد و تاکید می کند که هرکس تحت قانون دارای حفاظت برابر می باشد. سراسر جهان  حقوق بشر و آزادی های بنیادین در اعلامیه جهانی حقوق بشر به رسمیت شناخته شده اند که بیان می کند هر فردی آزاد و برابر در احترام و حقوق زاده شده است.

افراد از جمله زنان دگرجنس گونه، مردان دگرجنس گونه و دیگر افرادی که به دلیل  بیان جنسیت یا هویت جنسی شان با به حاشیه رفتن مواجه می شوند.

“امروز ما در همبستگی با انعطاف پذیری باورنکردنی و رهبری جامعه دگرجنس گونه در پاسخ به انگ و به حاشیه رفتن ایستادگی می کنیم. افراد دگرجنس گونه به تنوع ما عمق می دهند و جوامع ما را گسترش می دهند و ارزش هایی که ما گرامی می داریم را قدرت می بخشند.

هنگامی که همگی افراد بدون ترس، و خشونت به کل پتانسیل انسانی شان دست یابند، ملت ها ایمن تر و مرفه تر هستند.

ایالات متحده به بهبود حقوق بشر تمامی افراد از جمله افراد دگرجنس گونه متعهد باقی می ماند.

در روز یادبود دگرجنس گونه، ما بر برابری تمامی افراد به عنوان بخشی از اصول اساسی قانون اساسی مان و به عنوان اولویت حقوق بشر دیپلماسی ایالات متحده تاکید دوباره می کنیم.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:

‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

وب سایت ما:

‏http://dharmamartia.org

صفحه خبر وبسایت :

‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

کانال تلگرام ما:

‏https://telegram.me/DharmaMartia

همکاران ما:

‏http://media.hamyaari.ca

‏www.Khodnevis.org

‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

‏‎منبع :

http://www.cnsnews.com/news/article/cnsnewscom-staff/kerry-hatred-and-bigotry-against-transgenders-global-challenge

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com