captureپس از اینکه ترامپ در این هفته گفت که او یک دیوان عدالت اداری منصوب نخواهد نمود تا ازدواج همجنس را به عقب بازگرداند، اما یکی از افراد منتخب او در واقع نظرهای ویران کننده ای ابراز کرده است.

با وجود اینکه ترامپ رییس جمهور منتخب می گوید که ازدواج همجنس به نتیجه رسیده است، او همچنین گفت که می خواهد قاضی هایی را منصوب کند که حکم حقوقی سقط جنین “رو وی وید” ١٩٧٣ را به چالش خواهد کشید.

یکی از این قاضی های محافظه کار “ویلیام اچ پریور” است که در گذشته اشاره کرده است که زوج های همجنس باید برای داشتن رابطه جنسی در خانه های خودشان با زندان مجازات شوند.

دادستان پیشین آلاباما قانونی را در سال ٢٠٠٣ در تگزاس بنانهاد که رابطه جنسی با رضایت طرفین را جرم می داند، و آن را با “چندهمسری، زنای با محارم، آزار جنسی کودکان، فحشا و روسپی گری و بی عفتی” مقایسه می کند.

استدلال می کند که افراد دگرباش توسط قانون اساسی ایالات متحده حفاظت نشده اند، پریور گفت که ایالت ها باید قادر باشند تا افراد همجنسگرا را برای داشتن رابطه جنسی به جرم متهم کنند.

پریور نوشت :”این دادگاه هرگز حقی بنیادین برای شرکت در فعالیت جنسی خارج از ازدواج دگرجنسگرا به رسمیت نشناخته است، چه رسد اجازه دهد که در لواط همجنسگرایی شرکت کنند.”

“چنین حقی متضاد با “رابطه سنتی” خانواده خواهد بود که به قدمت و بنیادی تمامی تمدن ماست.”

او همچنین از حق افراد دگرجنسگرا برای داشتن رابطه جنسی مقعدی دفاع نمود، و گفت که رابطه جنسی مقعدی دگرجنسگرا از رابطه جنسی مقعدی همجنس بهتر است.

او نوشت :”تگزاس تنها به سختی به این نتیجه رسید که لواط همجنسگرا ممکن است دارای عواقب شدید فیزیکی، عاطفی، روانی، و روحی باشد که لزوما همراه با لواط دگرجنسگرا نیست و شهروندان تگزاس نیاز دارند تا از آن محافظت شوند.

در ادامه او گفت که هیچ حق بنیادین در شرکت در لواط همجنسگرا وجود ندارد تنها به این دلیل که پشت درهای بسته انجام شده است.
زیرا لواط همجنسگرا از نظر تاریخی در این کشور به عنوان یک حق به رسمیت شناخته نشده است. خلاف آن اینکه این رابطه به عنوان رابطه ی اشتباه به رسمیت شناخته شده است. این حقی بنیادین نیست.
بنابراین ترامپ می توانست یک قاضی منصوب کند که توسط “لامبدا لگال” به عنوان “آشکارترین نامزد مقام قضاوت ضد همجنسگرا در انتخاب های اخیر” توصیف شده است.”

“کوین کتکارت” مدیر اجرایی “لامبدا لگال” افزود که پریور قانونی را مسدود نمود که زوج های همجنس را مجاز می کرد در فلوریدا فرزند اتخاذ کنند.

کتکارت نوشت :”چندین قاضی در دادگاه استیناف می خواستند که به این مورد بررسی کنند و گفتند این قانون پرسش های جدی و اساسی را طرح می کند، اما ویلیام پریور جلوی این اتفاق را گرفت.”
“در نتیجه همجنسگرایان زن و مردان همجنسگرا در فلوریدا نمی توانند فرزندانی اتخاذ کنند که نیاز به خانه ی دوست داستنی دائمی دارند.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:
‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:
‏http://dharmamartia.org
صفحه خبر وب سایت :
‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home
کانال تلگرام ما:
‏https://telegram.me/DharmaMartia
همکاران ما:
‏http://media.hamyaari.ca
‏www.Khodnevis.org
‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
‏‎منبع:

http://www.pinknews.co.uk/2016/11/16/one-of-trumps-potential-supreme-court-nominees-thinks-gay-people-should-be-jailed-for-having-sex/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com