capture

الن دجنرس به عنوان یکی از دریافت کنندگان مدال آزادی ریاست جمهوری نام گرفته است.

رییس جمهور اوباما این کمدین، بازیگر و گوینده را به عنوان یکی از دریافت کنندگان این افتخار آرزو نامید.

این مدال باافتخارترین مدالی است که یک غیر نظامی می تواند در  ایالات متحده دریافت کند. این مدال به افرادی اهدا می شود که سهم شایسته ویژه ای برای امنیت یا منافع ملی ایالات متحده، صلح جهانی، فرهنگ، یا کوشش های خصوصی و عمومی مهم دیگری انجام داده اند.

رییس جمهور اوباما در یک بیانیه گفت :”مدال آزادی ریاست جمهوری تنها بالاترین افتخار ملت ما نیست، این ادای احترام به ایده ای است که تمامی ما، بدون توجه به اینکه از کجا آمده ایم، فرصت این را داریم که این کشور را برای بهتر بودن تغییر دهیم. از دانشمندان، بشردوستان و خدمتگزاران مردم تا فعالان، هنرمندان، ورزشکاران، این ٢١ فرد کمک کرده اند تا آمریکا به پیش رود، در طول مسیر، الهام بخش میلیون ها نفر از مردم شده اند.”

در زندگی نامه “الن” توسط  کاخ سفید می خوانیم :”الن دجنرس یک کمدین برنده جایزه است که برنامه میزگرد روزانه اش به نام نمایش الن دجنرس را از سال ٢٠١٣ با شوخ طبعی، فروتنی و خوش بینی مختص تجاری خود میزبانی کرد. در سال ٢٠٠٣ الن صدایش را به یک ماهی کوچک فراموشکار اما فراموش نشدنی به نام دوری در فیلم در جستجوی نمو قرض داد.

او نقش خود را درباره در سال ٢٠١۶ با موفقیت بسیار در فیلم در جستجوی دوری تکرار نمود. الن همچنین دو بار در سال ٢٠٠٧ و ٢٠١۴ مراسم جایزه  اسکار را برگزار نمود.

در سال ١٩٩٧، پس از اینکه خود دجنرس  آشکارسازی نمود، هنگامی که شخصیت او در آلن نشان داد که او یک  همجنسگرای زن است در تلویزیون تاریخ ساز شد. او در کار و زندگی اش یک مدافع پرشور برای  برابری و  عدالت بوده است.”

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:

‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia

وب سایت ما:

‏http://dharmamartia.org

صفحه خبر وب سایت :

‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home

کانال تلگرام ما:

‏https://telegram.me/DharmaMartia

همکاران ما:

‏http://media.hamyaari.ca

‏www.Khodnevis.org

‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia

‏‎منبع:

http://www.pinknews.co.uk/2016/11/16/ellen-degeneres-awarded-presidential-medal-of-freedom-by-obama/?utm source=PNFB&utm medium=SocialFB&utm content=FBJM&utm campaign=PNFacebook

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com