rainbow_stars_stripes
صاحب همجنسگرای یکی از پرچم ها از خرابکاری های در پاسخ به انتخاب دونالد ترامپ می ترسد.

دو گزارش جداگانه از سوختن پرچم رنگین کمان در حمله های آرسون در نورت وینتون، روچستر، در ایالت نیویورک بدست رسیده است. نخستین مورد روز سه شنبه رخ داد.

“گرگ ونتورا” که یک سال پیش به خانواده و دوستانش آشکارسازی نمود، به پلیس گفت که حدود ساعت ۵ به خانه باز می گشت که بقایای سوخته ی پرچم را در ایوان خانه یافت. ونتورا باور دارد که این رویداد یک جرم با هدف تنفر است.

“جو گرمی به دلیل انتخابات بوجود آمد و من بعدا این تصور را داشتم که احتمالا دلیل آن انتخابات بوده است. این اتفاق من را ناامید ساخت. من فکر می کردم که در یک منطقه بسیار پذیرنده ی روچستر زندگی می کنم و من باور نداشتم که این اتفاق در منطقه ی مرکز شهر رخ داده است.”

ونتورا گفت که او قصد جایگزین کردن پرچم را در این لحظه ندارد، و در فکر نصب دوربین های امنیتی بود. او می گوید که مسیولین به او اطلاع دادند که آسیب می توانست به دلیل اینکه پرچم در ایوان او نصب شده است بطورقابل توجهی بدتر باشد.

یک آتش نشان اشاره کرد که چقدر سریع دیوارهای وینیلی من می توانست در شعله های آتش از میان برود و خانه بسیار آسانتر از آنچه من می دانم درگیر آتش شود.
پلیس گفت که آنها در حال تحقیق و بررسی درباره اتفاق دوم هستند که چهارشنبه (٩ نوامبر) رخ داد، و آن زمانی بود که یک پرچم جشن غرور خارج یک خانه در خیابان ماریون سوخته شد.

“بچلر فروم” یک بار همجنسگرای محلی در نمایشی از حمایت از قربانیان خرابکاری، یک پرچم مشهور رنگین کمان را خارج از ساختمان نصب کرده بود، کاری که معمولا در طول فصل جشن غرور انجام می شود.

“پیتر مور” گفت که “او داشت نشان می داد که ما یک جامعه هستیم.”

“تانیا نوپ” صاحب یکی دیگر از بارهای همجنسگرای محلی به نام “صاحب خیابان” که با افتخار پرچم رنگین کمان برافراشته بود گفت :
“افرادی که این اعمال قلدری را انجام می دهند و آشکارا زمانی که دیده نمی شوند دست به این کار می زنند، افراد ضعیفی هستند.”

صاحبان هر دو بار فکر نمی کنند که سوختن پرچم ها بطور تصادفی در زمان انتخابات و یا پس از آن رخ داده باشد.
پیروزی دونالد ترامپ ترس هایی را در بین فعالان دگرباش برانگیخته که می تواند بازگشتی در جرم های ناشی از تنفر علیه اقلیت ها باشد.

“اسکات فیرینگ” مدیر اجرایی “اتحاد همجنسگرا” به تلویزیون گفت که چهارشنبه شب در طی دیداری از جامعه دگرباشان، ساکنان دگرباش در پی نتیجه تکان دهنده انتخابات، ترس هایشان در مورد امنیت را بیان کردند.

او گفت که مردم در هراس بودند زیرا “این انتخابات تند و سوزنده بود، نژادپرستی، همجنسگراستیزی، زبان توهین و قلدری را آزاد نمود.”

سازمان اتحاد در فیسبوک خود سوزاندن این پرچم را تایید نمود و همچنین گفت که در پاسخ به درخواست ها، این اتحاد سفارش داد که پرچم های رنگین کمان بیشتری برای کسانی که می خواهند همبستگی را نشان دهند در منطقه به فروش برسد.

این سازمان همچنین در “مرکز محلی دگرباشان” یک “دیوار همبستگی” ساخت که مردم بتوانند پیام ها و افکار خود درباره نتیجه انتخابات را بر روی آن بنویسند.

دیروز شبکه تلویزیونی ماهواره ای جی اس ان گزارش داد که یک زوج همجنسگرای مرد در ویرجینیای شمالی خارج در خانه شان یک پیام ضد همجنسگرا پیدا کردند.

گزارش دیگری از افراد همجنسگرا درباره دریافت پیام های تنفرانگیز وجود داشته است، از جمله آگهی هایی که بر ماشین ها در شهر نیویورک نصب شده بود که لغو ازدواج همجنس را انتظار داشتند.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:
‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:
‏http://dharmamartia.org
صفحه خبر وبسایت :
‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home
کانال تلگرام ما:
‏https://telegram.me/DharmaMartia
همکاران ما:
‏http://media.hamyaari.ca
‏www.Khodnevis.org
‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
‏‎منبع :

http://www.gaystarnews.com/article/rainbow-flags-burned-arson-new-york/ gs.jMTXYv8

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com