ایالات متحده نخستین فرماندار آشکارا دگرباش در اورگان را انتخاب نمود : کیت براونcapture

این کاندیدای دموکرات فردی دوجنسگراست، که در برابر “باد پیرس” جمهوری خواه به آسانی در انتخابات فرمانداری پیروز شد.

او از حامیانش در طول یک گردهمایی انتخاباتی در مرکز کنوانسیون اورگان سپاسگذاری نمود، او گفت :”مهم نیست که چگونه رای دادید، سپاس از شما برای اینکه کاری کردید صدایتان شنیده شود، سپاس از شما برای اینکه به آینده ایالت تان اهمیت می دهید و سپاس برای حمایت تان.”

براون افزود :”من باور دارم که بارها از ما خواسته شد تا دست به اقدام بزنیم. و من باور دارم که اگر ما با یکدیگر کار کنیم ما می توانیم هم به زمان و هم به مکانی که در آن زندگی می کنیم، شکل دهیم. بیایید با هم کار کنیم تا اورگان، خانه مان را مکانی کنیم که هر کس می تواند در آن پیشرفت کند.”

او در فوریه ٢٠١٢ پس از اینکه فرماندار “جان کیدزهبر” در پی یک رسوایی سواستفاده از قدرت استعفا داد، برای فرمانداری ایالت گام برداشت.

اوایل امسال، براون در طول یک سخنرانی فارق التحصیلی در دانشگاه ویلامیت، درباره اینکه او در دهه ٨٠ آشکارسازی نمود سخنرانی کرد و اینکه چگونه او می توانست کارش را از دست بدهد اگر کشف می شد که او دوجنسگراست.
براون نخستین دگرباش نیست که به عنوان فرماندار خدمت می کند – فرماندار سابق نیوجرسی در سال ٢٠٠۴ به عنوان همجنسگرا آشکارسازی نمود و ماه ها بعد استعفا داد.

ترجمه تخصصی برای دارما و مارتیا: احسان پارسی

فیس بوک ما:
‏‎‏https://m.facebook.com/DharmaMartia
وب سایت ما:
‏http://dharmamartia.org
صفحه خبر وبسایت :
‏http://dmblog.dharmamartia.org/ home
کانال تلگرام ما:
‏https://telegram.me/DharmaMartia
همکاران ما:
‏http://media.hamyaari.ca
‏www.Khodnevis.org
‏https://www.tribunezamaneh.com/archives/author/dharma-martia
‏‎منبع :

http://www.gaystarnews.com/article/us-elected-first-openly-lgbti-governor/

نظرات

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)

این یک مطلب قدیمی است و اکنون بایگانی شده است. ممکن است تصاویر این مطلب به دلیل قوانین مرتبط با کپی رایت حذف شده باشند. اگر فکر می‌کنید که تصاویر این مطلب ناقض کپی رایت نیست و می‌خواهید توسط زمانه بازیابی شوند، لطفاً به ما ایمیل بزنید. به آدرس: tribune@radiozamaneh.com